Pozor na nezodpovedných vodičov!!!
Dobrý deň
Tento príspevok je určené pre ZAMESTNÁVATEĽOV ale aj profi vodičov v nákladnej doprave, ktorý chcú upozorniť na NEPROFESIONÁLNICH šoférov, a tak ušetriť firmy pred nezodpovednými vodičmi , ktorý si neplnia svoje povinnosti podľa svedomia a vedomia ... rozbijú tovar , rozmlátia nákladné auto , spravia obrovskú spotrebu PHM , a keď odchádzajú z firmy kde spravili nemalé škody , aby toho nebolo náhodou málo dajú firmy na inšpektorát práce alebo poprípade na súd !!!
Za upozornenia vopred ďakujeme !!!
- Ak chcete pridať komentáre, tak sa musíte prihlásiť alebo zaregistrovať.
Zaujali Vás tieto informácie? Odporučte portál Profivodic.sk aj Vašim kolegom >>>
Hlasujte za tento článok na:
201810.9chenjinyan
201810.9chenjinyan
jordan 6
coach factory outlet
woolrich jackets
michael kors canada
ray ban sunglasses
fitflops
jimmy choo
nike tn
jordan 5
jordan 8
michael kors canada
basketball shoes
jordan 4
michael kors handbags
adidas nmd
coach factory outlet
nike air max 1
saint laurent sunglasses
nike outlet
nike sb
maillot de foot pas cher
polo outlet
baseball jerseys
coach factory outlet
swarovski
canada goose sale
camisetas de futbol
moncler outlet
ナイキ スニーカー
prada outlet
beats headphones
pandora jewelry
ralph lauren
shoe carnival
supra shoes
lee jeans
michael kors outlet
beats by dre
longchamp outlet
nhl jerseys
under armour shoes
herve leger dresses
running shoes
tory burch shoes
christian louboutin
canada goose outlet
oakley sunglasses
ferragamo shoes
flip flops
hermes outlet
canada goose outlet
moose knuckles jackets
maillot de foot
adidas yeezy
moncler jackets
christian louboutin outlet
kd 10
nike outlet store
jordan
nine west
air jordan
kate spade outlet
prada
puma slides
oakley sunglasses
ugg outlet
coach outlet
north face outlet
air max
ugg sale
prada sunglasses
nike blazer
monster headphones
michael kors outlet clearance
prada outlet
tag heuer watches
x-large clothing
nike outlet/strong>
oakley sunglasses
ysl makeup
spalding basketball
fitflops
nike air max
true religion
michael kors handbags
dior handbags
coach outlet
nba jerseys
michael kors outlet
michael kors
kate spade outlet
undefeated clothing
louboutin
michael kors handbags
nike shoes for women
ugg sale
nobis jackets
rolex watches
oakley sunglasses
sac longchamp
201810.9chenjinyan
201810.9chenjinyan
jordan 6
coach factory outlet
woolrich jackets
michael kors canada
ray ban sunglasses
fitflops
jimmy choo
nike tn
jordan 5
jordan 8
michael kors canada
basketball shoes
jordan 4
michael kors handbags
adidas nmd
coach factory outlet
nike air max 1
saint laurent sunglasses
nike outlet
nike sb
maillot de foot pas cher
polo outlet
baseball jerseys
coach factory outlet
swarovski
canada goose sale
camisetas de futbol
moncler outlet
ナイキ スニーカー
prada outlet
beats headphones
pandora jewelry
ralph lauren
shoe carnival
supra shoes
lee jeans
michael kors outlet
beats by dre
longchamp outlet
nhl jerseys
under armour shoes
herve leger dresses
running shoes
tory burch shoes
christian louboutin
canada goose outlet
oakley sunglasses
ferragamo shoes
flip flops
hermes outlet
canada goose outlet
moose knuckles jackets
maillot de foot
adidas yeezy
moncler jackets
christian louboutin outlet
kd 10
nike outlet store
jordan
nine west
air jordan
kate spade outlet
prada
puma slides
oakley sunglasses
ugg outlet
coach outlet
north face outlet
air max
ugg sale
prada sunglasses
nike blazer
monster headphones
michael kors outlet clearance
prada outlet
tag heuer watches
x-large clothing
nike outlet/strong>
oakley sunglasses
ysl makeup
spalding basketball
fitflops
nike air max
true religion
michael kors handbags
dior handbags
coach outlet
nba jerseys
michael kors outlet
michael kors
kate spade outlet
undefeated clothing
louboutin
michael kors handbags
nike shoes for women
ugg sale
nobis jackets
rolex watches
oakley sunglasses
sac longchamp
20189.11chenjinyan
20189.11chenjinyan
ralph lauren outlet
ralph lauren
michael kors
coach bags
flip flops
nike hyperdunk
nike outlet/strong>
basketball shoes
nike free run
swarovski jewelry
jordan
pandora jewelry
valentino
nike air force 1
red bottom shoes
nike lunarglide
jordan 8
timberland outlet
puma shoes
beats by dre
adidas shoes
manchester united jersey
soccer jerseys
christian louboutin outlet
ugg boots
adidas outlet
coach outlet
mulberry handbags
replica rolex watches
soccer jerseys
north face jackets
north face outlet
jordan shoes
vans shoes
hermes
lululemon sale
vetements clothing
michael kors outlet
air jordan pas cher
ray ban sunglasses
oakley sunglasses
louboutin
coach outlet
lebron soldier 10
nike air max plus
north face outlet
nhl jerseys
jordan xx9
columbia outlet
christian louboutin
coach outlet
ray ban sunglasses
visconti pens
michael kors outlet
kate spade outlet
nike air max 97
ugg boots
supreme
giuseppe zanotti
nike roshe
versace bags
hermes outlet
nike dunks
nba jerseys
ugg clearance
ugg australia
michael kors
oakley sunglasses
puma fenty
longchamp
michael kors handbags
links of london
ugg boots
nike cortez
christian louboutin
moncler outlet
nike presto
longchamp
fitflops
ray ban sunglasses
pandora jewelry
ray ban
ray ban sunglasses
nike outlet
coach outlet online
nike air max 95
kate spade outlet
converse shoes
ugg shoes
nike air max
mac cosmetics
ugg boots
ugg australia
swarovski jewelry
vibram fivefingers
ugg outlet
michael kors handbags
mbt
longchamp outlet
hermes
liuchunkai
20180808lck
cazal outlet
ferragamo shoes sale
cheap oakley sunglasses
belstaff jackets
brequet wathes
canada goose jackets
north face denail jacket clearance
tory burch outlet online
michael kors outlet clearance
cheap ray ban sunglasses
chrome hearts online store
arcteryx jacket
texans jerseys
louboutin shoes
manolo blahnik outlet
longchamp solde
cheap oakley sunglasses
coach outlet online
uggs outlet
polo outlet online
christian louboutin shoes
true religion outlet
cheap jordan shoes
fitflops shoes
isabel marant shoes
kate spade handbags
canada goose outlet store
burberry canada
longchamp pliage
canada goose jackets
basketball jerseys
michael kors factory outlet
cheap ray ban sunglasses
kyrie 4
red bottoms
nike shoes outlet
christian louboutin pas cher
links of london jewellery
jimmy choo sunglasses
true religion jeans
christian louboutin outlet
ralph lauren polo
jordan shoes
coach outlet online
ralph lauren polo
off-white clothing
ralph lauren outlet
nike factory store
mlb jerseys
chloe sunglassess
kate spade sale
gucci outlet online
mulberry bags
longchamp pliage
ralph lauren uk
canada goose outlet store
cheap oakley sunglasses
polo ralph lauren
yeezy boost
foamposite shoes
hermes birkin bag
air max 95
louboutin shoes
ferragamo shoes
ray ban sunglasses outlet
canada goose jackets outlet
cleveland cavaliers jerseys
canada goose jackets outlet
yeezy boost 350
canada goose outlet
kobe shoes
air more uptempo
christian louboutin shoes
valentino shoes
michael kors outlet online
polo ralph lauren outlet
nike shoes outlet
nike roshe run
armani exchange
air jordan shoes
49ers jersey
adidas nmd runner
gucci outlet online
toms outlet
coach factory outlet
kate spade sale
burberry outlet sale
ugg boots
mulberry bags
michael kors outlet online
giuseppe zanotti shoes
hermes outlet store
nike blazer pas cher
oakley sunglasses wholesale
adidas wings shoes
canada goose outlet store
true religion outlet
nfl jersey wholesale
ralph lauren shirts
uggs outlet
20180808lck
chenlina
chenlina20180619
kyrie 4
soccer jerseys
pandora jewelry
carrera sunglasses
nike shoes
adidas crazy
philipp plein outlet
versace bags
soccer jerseys
lululemon
ghd hair straighteners
sophia webster shoes
jordan 3
fossil handbags
kobe 12
air more uptempo
jordan 32
replica watches
saucony shoes
swarovski rings
dak prescott jerseys
beats pills
kd 10 elite
steph curry jerseys
soldier 11
converse
champion clothing
kevin durant shoes
tiffany jewelry
lebron 13
chanel handbags
x-large clothing
chanel outlet
curry 3
jordan 8
air zoom pegasus
ralph lauren
tiffany and co
kd 8
insanity workout
nike outlet online
maglia calcio
antonio brown jerseys
jordan 9
under armour shoes
levi's jeans
tiffany co
ferragamo handbags
omega watches
curry 4
tiffany rings
clarisonic
chanel outlet
skechers sandals
jordan 4
vans
chopard jewelry
adidas soccer
kobe 11
prada sunglasses
spalding basketball
g-star jeans
carson wentz jerseys
gentle monster sunglasses
nike flight bonafide
calvin klein jeans
woolrich jackets
jordan 10
armani sunglasses
jordan for kids
marcelo burlon
philipp plein outlet
hollister outlet
lacoste jeans
diesel jeans
ferragamo sunglasses
dsquared2 jeans
isabel marant shoes
tory burch sandals
jordan 13
abercrombie
kevin durant jerseys
victoria's secret
armani jeans
linda farrow sunglasses
russell westbrook jersey
james harden jerseys
lebron james jerseys
kd 10
barbour jackets
armani handbags
snapback hats
giannis antetokounmpo jerseys
supreme clothing
jimmy choo
tom ford sunglasses
curry 5
miu miu sunglasses
kristaps porzingis jerseys
bottega veneta sunglasses
ray ban wayfarers
bally shoes
camisetas de futbol
keen sandals
jordan 14
russell wilson jerseys
harry winston jewelry
teva sandals
nike outlet
10 deep clothing
insanity
freshjive clothing
basket nike
nike dunks sb
burberry clothing
ysl handbags
kd 9
balmain jeans
alexander mcqueen
bulgari jewelry
chi flat iron
versace sunglasses
basketball jerseys
dolce and gabbana
pelikan pens
tiffany jewelry
football shirts
dsquared2 outlet
ferragamo shoes
maillot de foot pas cher
bvlgari sunglasses
gucci handbags
nike air max
mac cosmetics
lululemon sale
bose headphones
paul george shoes
versace clothing
maui jim sunglasses
hermes uk
dolce and gabbana sunglasses
ray ban
bape clothing
tory burch shoes
yves saint laurent sunglasses
nobis jackets
alife clothing
chloe handbags
police sunglasses
babyliss pro nano titanium
givenchy bags
yoga pants
trikots günstig
reebok classic shoes
russell westbrook shoes
nike store
persol sunglasses
karen millen
aaron rodgers jerseys
basketball shoes
hermes jewelry
lebron ambassador 10
givenchy jewelry
furla handbags
nike hyperdunks
soccer jerseys
jbl speakers
mulberry handbags
a bathing ape
jordan 7
lebron 15
dior handbags
ralph lauren jeans
lee jeans
nike canada
kobe 10
designer sunglasses
chloe sunglasses
camisetas de futbol
kyrie irving jerseys
jordan 6
dior sunglasses
monster headphones
lebron 14
the hundreds clothing
abercrombie
prada sunglasses
nike kyrie 2
oakley sunglasses
air foamposite
maillot de foot
manolo blahnik
nine west
jimmy choo sunglasses
puma outlet
supra shoes
dyson hair dryer
ray ban
lebron soldier 9
calvin klein outlet
fussball trikots
michael kors canada
vetements clothing
jordan 2
moose knuckles jackets
mac makeup
ghd hair straighteners
ferragamo belts
huf clothing
new balance
nicholas kirkwood
mikimoto jewelry
nike air trainers
cartier sunglasses
guess handbags
gucci outlet
omega watches
fendi sunglasses
arc'teryx jacket
onitsuka tiger shoes
basket store
chrome hearts jewelry
ysl makeup
tommy hilfiger polo shirts
marc jacobs bags
jordan 31
curry 2
burberry sunglasses
jerseys from china
pasotti ombrelli
parajumpers jackets
tom brady jerseys
golden goose shoes
visconti pens
maglie calcio
jordan clothing
lebron soldier 10
ferragamo belt
nike air max
chenlina20180619
hmm
debatujete podla mna o niecom, co sa neda rozlusknut. Hadat sa o tom, ci je viac pseudopodnikatelov, kotri zdieraju svojich zamestnancov alebo je viac zamestnancov, ktori vedome okradaju svojho zamestnavatela je ako hadat sa, ci je na svete viac cervenych alebo ciernych mravcov. Obe skupiny maju mimoriadne pocetne zastupenie a to nielen na Slovensku ale v celej EU. Aj mne sa stalo, ze vodic, ktory vyzeral ako dokonaly a vzdy usluzny a bezproblemovy v skutocnosti kradol naftu, do zuctovania pridaval naklady ktore nezaplatil a obcas ked sa dalo, odcudzil tovar u klienta. Ale rovnako som x-krat pocul od vodicov co sa prisli pytat na pracu staznosti a opis problemov s ktorymi sa stretavaju a velmi vela z nich bolo daleko za hranicou slusnosti.
Podla mojho nazoru, pokial vztah firma-vodic nie je obostranne prospecny a spokojnost je na oboch stranach, nemoze fungovat a vykrikovanie, kto je vacsi podvodnik nema vyznam.
nekonečna debata
Takže panstvo toto je na nekonečnú debatu. Aj keby sa obhajil šéf tak mu nikto z Vás za radu nedá, pretože ani jedna firma na Sk podnikajúca v oblasti MKD nevypláca podľa platných zákonov SR. V ruke mám právnu analýzu, ktorá súčasné pracovné zmluvy stavia do pozície protizákonných. Viec ale až po zaregistrovaní Odborovej organizácie.
Na druhej strane uvediem konkrétny príklad:
- Vodič pred nástupom do firmy má požiadavku (ešte pred prvým stretnutím a podpísaním zmluvy)na zaslanie penazí na dopravu do zamestnania.
- Samozrejme ze bez odpracovania jedinej hodiny chce zálohu na jedlo
- Pri jeho praci je to stale o nejakých problémoch ( auto nejde, zápcha, na naklákde a vykládke stale problémy a prestoje.
- u klienta u ktoreho ani jedno zo styroch firmenych aut za posledne 3 roky nestatratilo viac ako 3h (vykladka aj nakladka) tento vodic strati 6h!
- z nádrze auta, ktora je len nahodena, plna ale nepripojena k motoru chyba 20 cm nafty aj ked tahac naftu z tejto nadrze nepali
- za odpracovanych 17 dni zamestnavatelovi vypocita 240 odpracovanych hodin s tym, ze vam vyjde 15h kazdy kazducky den minimalne 3 dni nie su plne.
- date mu kod od brany. 3x mu ho zopakujete! naves nevymeni v sobotu, pretoze brana bola zamknuta na zamok s kodom!? vymeni ho az v pondelok rano s tym, ze na operacie v pristave (2x vykladka, 1x nakladka) by pri vymene s sobotu potreboval cca 3,5-4h. S vymenou v pondelok rano uz ale potrebuje hodin 7-8.
- a z celkovo 17 odpracovanych dni je asi 4-5 "bezproblemovych".
- niekolko krat mu zdoraznite, ze vam musi k potvrdenej CMR dolozit aj potvrdeny dodaci list. Dodaci list vam ale neda, lebo zabudol
- atd...
Mohol by som takto pokracovat.
Je tazke stanovit hranicu poctivosti zamestnavatela aj zamestnanca.
Zamestnavatelia bohuzial budu musiet akceptovat to, ze jedina spravna cesta odmenovania je formou hodinovej mzdy + stravne, podla platnej legislativy. A zaroven akceptovat ze pripadne dokazne bremeno "natahovania casu vodicom" bude na ich strane. riesenie napriklad aj pomocou monitorovacich systemov a priamej konzultacie so zakaznikom ( takze dispecer priamo vidi aky cas auto stravi na vykladke/nakladke a vie tento cas "odsuhlasit". Bohuzial za poslednych niekolko rokov ste si lahkovazne nechali ujst niekolko stoviek kvalitnych vodicov, k zahranicnym firmam. Mysleli ste ze pramen nevyschne. Vyschol. Zacnite si uvedomovat dolezitost vodica vo vasej firme. Zacnite si vazit jeho pracu a konečne za nim začnte vidiet človeka a nie číslo kabíny. Pošlite vašich dispečerov na školenia zvladania stresu, školenia komunikacie a školenia riadenia týmov...
A vodici sa budu musiet bohuzial naucit ze platna prastavka je 45 min a nie hodina. Ze 2h nakup v obchode nie je zapocitavany do odpracovanej doby Ze ak urobia naozaj vsetko v ramci moznosti pre firmu, tak tak isto sa firma bude spravat k nim...
Mozno to cele je na niekolko rokov.. ale niekde zacat treba
cumbiho zavádzanie
prekrúcanie pravdy,domienky,vydávanie vlastných názorov za pravdu je smutné,smiešné,trápne ale zároveň aj nebezpečné-uvediem pár jeho tvrdení na pravú mieru a obraz nech si urobí každý sám.
Cumbi píše-vodič pred nástupom má požiadavku-pohľad vodiča-vodič sa iba pýtal čo a ako sa dá alebo nedá a nie že požadoval.
Cumbi píše o problémoch pri práci-auto Scania 420 HP-realita Scania L380 pri nástupe stav tacho 980 584 km,spotreba-cumbi píše že vychádzala na 42-44 ale obvinil vodiča že ide na 48 a predal naftu a madari a poliaci pred ním išli na 34,realita-vodič najazdil cca 7600 km a natankoval 2 200 litrov pričom cca 80 percent jázd bolo pri váhe 23 ton a viac -ale cumbi bohorovne píše že vodič najprv ukradol a potom dorovnal.Podla cumbiho vodič je zodpovedný za zápchy-napr.R1 Antwerpen a cesta cez Kennedyho tunel,vodič je vinný lebo nový vozíčkar nakladá jeden packet 30 minút a má ich naložiť 8,vodič je vinný že na nakládke čaká 5 hodín lebo žeriavnik 3 hodiny nevie uložiť 2 stroje na náves,cumbi píše o operáciach v prístave 2x vykládka 1x nakládka-realita-od 8.00 do 14.00 3x nakládka a 2x vykládka z jedneho konca Antwerp do Kallo po R1 vrátane zápchy pred Kennedyho tunelom a o 14.15 príchod na 3.nakládku.
Cumbi píše o dodacom liste-vodič píše toto sa stalo iba raz ale pán cumbi je neomylný,všade bol atď.
Cumbi píše že vodič počítal 240 hodín-spomína nákupy,klauzulu o 1 hodine nakl.+vykládka- vodič píše-odpočítal si hodiny na nákup a v pracovnej zmluve žiadná klauzula o 1.hodine nieje a by ma celkom zaujímalo kde videl cumbi pracovnú zmluvu toho vodiča lebo cumbi nebol tomu vodičovi ani šéf ani kolega ani kamarát ale tvrdí tu vážne veci a dáva ich ako pravdu!!!Na záver výplata mala byť poslaná 5.v mesiaci ale išla až 8.šak belgičan ctí dohody nie?A dajaký blbý slovák počká.A na záver cumbi sa oháňa nejakou právnou analýzou že všetky zmluvy sú protizákonné takže už si iba počkám že ihneď začne konať vláda ak nie rovno Ustavný súd a hneď ako sa zákon dá do súladu s cumbiho právnou analýzou prídete všetci nato že už odbory nepotrebujete.Takže Vám všetkým prajem veľa km bez problémov,spokojnú prácu bez kolegov typu a charakteru cumbiho.
Inac nemenoval som ta.
prispevok som daval ako priklad toho, ze su vodici a vodici. Ale trafena hus zagagala... Takze na vsetko argument. Na vsetko vyhovorka. Aby som tak trochu ostatnym naznacil odcitujem sms ktoru si mi poslal 4.3.2011:
"Rasto ahoj. Nezohnal som prachy a neviem co dalej,ja nechcem tahat od Teba ale ak Robin potrebuje nech mi posle cez Western Union love, do obeda musim potvrdit rezervaciu na bus"
Pri nasej vcerajsej komunikacii si najprv tvrdil ze textom tejto spravy ty nepytas peniaze odomna. Ani od Robina. Rehotal som sa cely vecer, lebo popieras to, co si napisal.
Dalsi priklad: Spava pred prijazdom.
Napr sms z 9.3. Tvoja odpoved ci si na ceste a ako sa dostanes na firmu. Ci si si pozrel spoje z Antwerp:
" Ahoj uz cestujem, zajtra potom asi len taxik, ale bude ho musiet zaplatit baba.
Toto uvadzam len preto, aby z toho mali aj ostatny zazitok. A zaroven aj priklad toho, ze niekedy je to aj o tom, ze ten sef pravdu mat moze.... A vodic je naozaj niekto komu chyba sudnost... Poziadavky, vyvhovorky, argumenty preco sa to neda.
Takze cumbi nezavazda. Mohol by som vyvracat tvoje protiargumenty, vsetky! Napr pomer Nafta/ Kilometre ti vychadza 29L/100 KM. Zazracne ked jazdis furt 23 a viac ton. Auto mozno na stitku 380 HO ma, ale je pod chipom... Zmluvu som vidiet nemusel. DARITRANS TAKTO FUNGUJE uz roky!
ale tak ako si poprel svoju vlastnu sms, tak vies popriet cokolvek.
ano presne tak
az na to zavadzanie... precitaj si to po sebe sam. Nic z toho s nikdy za nic nemohol sambake.. Uz len tie antwerpy a vykladky. Ak by si naves vymenil v sobotu tak v pondelok o 5:30 stojis pred prvym havenom... ale nie. nedalo sa. sef ti len 3x a ja 2x povedal kod od zamku... a vsetko by bolo ovela skor... ani tie zapchy este o 5:30 nie su. pokracovat nema zmysel. zeriavnik blbec... vozickar blbec. kazdy iny... len nikdy nie je chyba na sambakeho strane. A co sa tyka penazi... robim prevody na Sk z beôlgicka mesacne... A stale je to o 2-3 dnoch. To len SAMBAKE ma zazracnu banku co mu prevod robi za 15 min.!!!! Zahranicny prevod. A uz nepis blbosti. SMS-ku v ktorej si ty napisal, ze citujem: " Nech mi poslu peniaze na cestu cez WESTERN UNION" mam este teraz ozdlozenu... Stanislav. Robotu ktoru si robil robia styri auta. Aj ju robili pred tebou. Aj ju robia po tebe. Ale zazracne taketo problemy nemaju...
K nekonečnej debate...
Cumbi, neznamená ešte, že ak nastúpi zamestnanec do nového zamestnania ako vodič mkd, že nemá svoje práva a právne nároky. Podstatná otázka je, či nastúpil do zamestnania zamestnávateľa zo sídlom v slovenskej republike alebo dostane možnosť podpísať zahraničnú pracovnú zmluvu. Budem sa vyjadrovať iba k pozitívam a negatívam pri slovenskej pracovnej zmluve. Vodič nemá nárok zo zákonníka práce na príspevok do zamestnania miesta výkonu práce uvedeného v pracovnej zmluve. Takže ak je bydlisko zamestnanca v trebárs v Košiciach, je povinný sa dostaviť do trebárs Bratislavy na vlastné náklady, pokial má alebo bude mať v pracovnej zmluve miesto nástupu do zamestnania Bratislavu ako aj miesto výkonu zamestnania. Ak však už musí vycestovať s Bratislavy do Belgicka, kde je miesto striedania, a kde sa nachádza trebárs kamion, do ktorého nastupuje, tak z Bratislavy do Belgicka buď musí tento tranzit vodiča zabezpečiť zamestnávateľ, alebo ak sa dohodne zo zamestnancom a tento pôjde svojím autom, je zamestnávateľ povinný preplatiť spotrebované pohonné látky podľa TP, a taktiež aj amortizáciu vozidla /cca19cent/km./podľa zákona o cestovných náhradach. K zálohe na jedlo-ak pracovný turnus zahraničnej služobnej cesty trvá dlhšie ako sedem pracovných dní, je zamestnávateľ povinný na požiadanie zamestnanca vyplatiť mu vopred stravné podľa platných predpisov. Takže v tomto bode nechcel nič na čo by nemal nárok za predpokladu že podpísal SK pracovnú zmluvu. Stratu 6hodín nebudem komentovať, ak chlap či chalan nemá či nemal skúsenosti po havenoch v Antwerpach,da sa to pochopiť, a niektorý haven najsť fakt zamota hlavu aj starému harcovníkovi. K nepripojenej nádrži-kto nesie zodpovednosť za odpojenie predmetnej nádrže? A prečo teda je v nej nafta ? To si zase sk vodiči robia z belgičana Ewing Oil ? A pripravená cesta na zlodejiny ? To prvá otázka, druhá, ak bola nádrž uzamknutá, ok ale ak nebola alebo nebolo možné túto uzamknúť, záleží aj od toho, kde tento vodič parkoval v noci, ak na RO Brusel, dávam chybu belgičanovy, že buď nevie alebo vie a neupozornil, že tento okruh Bruselu je zaradený do nebezpečných oblastí, kde operujú bandy zlodejov a ak zmizlo iba 10cm nafty, mal by byt belgan rád, obvykle ak je nádrž uzamknutá, banditi ju prerazia v noci a vytečie celá, a ešte občas streknú aj do kabíny rajský plyn a okradnú vodiča o všetky osobné veci ako aj karty a doklady! Ďalej do pracovného času sa započítava čas nakládky, výkládky, čas jazdy, a údržby vozidla, čas tankovania, pracovná pohotovosť, a to však ale za predpokladu preukázania aj na digitálnom tachogrefe alebo kolečka a súbežnýma poznámkami. Bezpečtnostná prestávka a čas odpočinku denného či nočného alebo týždenného sa do pracovnej doby nezapočítavajú ! Ostatné je už o poctivosti a zodpovednosti daného človeka, a tiež aj o tom či je snaživý alebo lajdák, avšak každý z nás máme svoju cenu a bude to však otázka ponuky aj dopytu.A k poslednej vete, čo si napísal, ako sa budú správať vodiči k firme tak sa bude firma správať k nim, fakt mi dovoľ sa zasmiať, a bez uréžky, taká firma neexistuje... Ako vodič môžeš byť loajálny koľko len chceš, makať že nebudeš mať široko ďaleko konkurenciu ale nikdy si ťa žiadna firma vážiť nebude, to je iba tvoj sen ale nesplní sa, si iba najlacnejšia sučiastka na kamione a vždy vymeniteľná a nahraditelná... Sú iba petolízači a donášači, na ktorých niekedy vsádza pán majiteľ, robotu však urobiť nevedia, intrigujú, donášajú, manipulujú a s týchto mi je fakt na grcanie, a iba si naivne myslia, že si ich šef váži. A k prestávke 45 minút, tú si človek musí urobiť podľa situácie, ak má čas kludne aj 2h v obchoďáku, načo sa má hnat na vykládku kde by bol o 17h ale robia iba do 16h a ráno začínajú až o 8h ? Podstatné je či nenatiahol čas na nakládke umelo ale to už zase o svedomí jednotlivca.
prepac...
nenapisal som ze islo o belgickeho zamestnavatela. Belgicku pracovnu zmluvu a belgicke pravo. Ale pripad konkretny. Nema zmysle to dalej rozoberat. Nadrz sa uzmknut dala. 3 tyzdne vychadzala vodicovi spotreba cca 42-44l/100km. Scania. 420 HP. Preto mala firma podozrenie ze vodic naftu predal. po poslednom tankovani to ale zmizlo. Tak teda bud to nebolo tankovane korektne pocas tych troch tyzdnov, alebo vodic naftu predal, ale potom ako sa dozvedel ze ma firma podozrenie, tak tento predaj dorovnal. Dotycny vodic si ale naozaj myslel ze ak je zamestnavatel belgican, tak je dojna krava ktora rozhadzuje peniaze. A to je chyba uhla pohladu. Poziadavky stylu chcem peniaze na cestu cez western union... atd nie su prave najlacnejsie riesenia. Ale ako som pisal tykalo sa to belgickeho prava... a napr v belgickom prave nie je zakotvena ziadna poviinost zamestnavatela poskytovat preddavky. Zaloha je automaticka vo vyske cca 800 Eur k 25-temu v mesiaci. Ale nic dopredu. Na Sovensku je to samozrejme inac. K loajalite zamestnanca a zamestnavatela.
Mam takeho. Clovek ktory pracuje naraz so mnou. Belgican. Majitel spolocnosti. Jazdi. Vybavuje spediciu, je vyborny sef. A este lepsi clovek. Ak si u klienta potvrdi ze dotycny vodic dve hodiny zatvaral naves... Co k tomu???? U tohto klienta vykladaju denne min 2 nase auta. Ale nechcel som o tom. Som prikladom toho ( alebo stastlivcom) ze vztah vodic zamestnavatel existuje aj na uzasnej urovni. Ja jemu. On mne.. Vaha naozaj vyvazena... A to nie som ani petolizac. Ani donasac. Nie je na koho. Vo firme sme dvaja.. Ja a on. K nakupom. Ako uz dlhsie pisem na blogu.. odmenovanie prostrednictvom hodinovej mnzdy je to naj. ale vodic nesie cakat, ze napr. tan nakup mu bude zaplateny ako odpracovana mzda. Ja taketo casy oznacujem " PRIVAT" a samozrejme ze ani tu mi pripadna zastavka v obchode nie je zapociavana do odpracovanej doby. ja netvrdim ze vodic nesie zastavait. Ale poctivot takehoto jednania je len a len o cloveku. Osobne nemam na aute ziadne monitorovacie systemy. A za 7 mesiacov som este nepocul zo strany sefa jedinu poznamku o "reklamacii pracovneho casu". Ak aj privatne zastavim tak to vykazem.. Spominany vodic si ale vypocital 240 odpracovanych hodin... tie ziadal zaplatit. firma mu preplatila 163h. Aj v pracovnej zmluve mal klauzulu ktora pojednavala o tom, ze na nakladku a vykladku je mu uznavana 1H. Teda 1h nakl. 1H vykl. To uz islo o upravu pracovnej zmluvy. Nebol to ziadny odrb. Z praxe. V belgicku vacsina firiem neprepalaca vodicom dobu bezpecnostnych prestavok. Mne na druhej strane sef plati cas komplet so vsetkym. Dalsi priklad: Zo zakona ak nespis doma, patri ti priplatok 36 Eur/noc. (Nieco na sposob naseho stravneho) vacsina firiem ale plati 16 eur v pracovnych dnoch.... 36 len cez vikend. Zase na druhej strane mne plati 32 Eur.. ktorykolvek den. Takze naozaj sa neda hodit vsetkych vodicov na jednu kopu. Ani vsetkych sefov. Pravda je niekde uprostred.
K prepáč-nič sa nestalo,
a v podstate si zrejme jeden šťastlivec, ktorý má slušného šefa a zároveň aj parťáka, ja poznám osobne niekoľko B firiem, avšak všetky musím nazvať neseriozne, nemal som v živote to šťastie získať zahraničnú pracovnú zmluvu, preto som pracoval iba na SK pobočkách a to bolo možno aj šťastie, pretože poznám slovensé zákony trošku a musel som svoje náležitosti a pohľadávky doriešit až súdnou cestou, vyhral som všetky spory, pre krátkosť v stručnosti tiež môžem zodpovedne povedať, že svoju prácu robím zodpovedne, čestne a bez zlodejín, ale fakt si to nikto dnes už nik neváži, tiež ti poviem jedno, za dobré nikdy nič dobré nečakaj, o tom som sa presvedčil aj ja osobne, a ešte jedno porekadlo mám s vojenčiny v Tachove, lidé jsou KURVY, MRDAJÍ, LŽOU a KRADOU... Tak toľko zatial, prajem, nech sa ti darí a nemáš tú smolu stretat práve tých neseriozných podnikavcov ako ja...
neodporujem
a zaroven beriem ze si jeden z rozumnejsich vodicov ktory to aj dostiahnu do konca a sudia sa. Zaroven viem ze ziadny z vodicov MKD na Slovesnku nie je vyplacany tak ako byt ma. Teda podla platnych zakonov. Dosjt k nejakemu konsenzu je cesta dlha. ale nie nie nemozna. Prave preto sa snazim o zalozenie odborov. Bohuzial inu cestu ja osobne nevidim. Zamestnanavelia si hoja svoje nedostatky na vodicovi. zakazdym. Nezakonna mzda. Nezakonne zrazky... atd. Sambakemu sa napr nepaci, ze chcem veci riesit radikalne. Ta radikalna cesta je o podnikovych kolektivnych zmluvach. Podla neho kazdy nepriatel byt nemoze. Ale ak sa ho opytam, ze kto teda nepriatel byt nema, kto je ten spravodlivy na Slovensku ze plati podla pracovneho prava, na toto uz odpoved nedostanem. A mozno touto cestou aj niekolko zamestnavatelov padne... Ale toto je prirodzeny proces. Ide o tom ze ak padne dopravca objem preprav sa nemeni... takze prepavu vykona niekto iny.. a aj vodic zamestnany bude... Ale to je na dlhsie. Tak isto vsetko dobre..
Radikálna cesta
to že pán cumbi inú cestu nevidí neznamená že iná cesta nieje,ale znovu hovorím že je nezmysel najprv urobiť nepriateľa a potom hľadať spojenca.
samozrejme ze je
sak si ju uz aj navrhol... len neviem komu... napis tu schodnu cestu. rad sa necham poucit...
Ty poučiť???
dobrá haluz.Ty už predsa zakladáš odbory jedného muža-bez širokej debaty,bez záverov z tejto debaty,bez členskej základne,bez predstavy o spolupráci s inými organizáciami atď atď.Bez potenciálu na spoluprácu s podobnými organizáciami.Lebo svet nie je iba čierný a biely.Ale poznáme aj slepé črevo a Tvoje odbory budú iba ďaľšie slepé črevo.Jaj zabudol som-Ty už máš právnu analýzu.V jednom starom filme je scéna-aha Anča ja mám nožík...
predstava odprezentovana je
To len ty tuto cestu nazyvas radikalnou. Inu cestu ja osobne nevidim. Ty ju neodprezentujes, lebo v tvojich poslednych 15 prispevkoch nie je nic konstruktivne. Len nadavky a bryzganie. Pravnu analyzu som urobil na podnet doktoranda. A dakujem mu za to. Je lepsie ak ma vodic nieco v ruke a vie sa obhajit... ale tebe nebude dobre nikdy nic. Stano. ja neviem kto ti nejako ublizil. Este si tu ani na jednu firmu nenapisal nic dobre. Zato komentujes skoro kazdu. Asi si z v kazdej robil... Co k tomu dodat? Nic...
Máš moju plnú podporu
Ale je to cesta dlhá, trnistá a s neistým koncom, položím ti jednu otázku, prečo je stav taký je ? Ďalšie riadky-môj názor a to som už myslím niekde písal, že : Po prvé, je to všetko v nás ľuďoch, zamestnávateľoch, zamestnancoch, politikoch, úradoch. Ako už zaiste vieš alebo máš info, za každým dopravcom ktorý na sk disponuje zhruba cca 200 a viac autami niekto stojí vo vláde, teda je nedotknuteľny, a v týchto firmách si ťažko ktokoľvek bude uplatňovať zákonné nároky, ďalej už som napísal aj to že sme tu na SK aj mali ako tak slušné firmy ale zlodejstvo nás vodičov tieto firmy položilo do bankrotu, áno, aj zlodejstvo managera a rakúskeho konateľa a francúz je v čudu, dodnes prebieha vyšetrovanie, ale bohužial, ak aj už ako tak máme dačo v rukách, niektorý z nás aj tak nikdy nebudú mať dosť a budú kradnúť ako straky. Ďalej, taktiež disponujem listinnými dôkazmi ako to prebieha pri podaní trestného oznámenia, a to čo mi došlo teraz z krajského úradu vyšetrovania sa nedá nazvať nijako inak, než zdrap papiera, ktorý nemá ani v riti miesto !!! Samozrejme som sa odvolal, a poviem ti jedno, na SK ešte aspoň súdna moc ako tak funguje a pokiaľ to dokážeš obhájiť, že máš pravdu, nemáš problém súdny spor vyhrať, ja som ich vyhral všetky, ale nie každý má na to žalúdok a povahu, avšak čo sa týky policie, inšpektorátu práce, ministerstva dopravy, sú to všetko zrejme skorumpovaný ľudia a participujú na chode firiem, ktoré zdierajú vodičov. Taktiež mám k dispozícii listinné dôkazi a posledný môj názor, je dosť možné, že niektoré spory na SK vyhrať nie je možné, aj keď je právo na tvojej strane, tam je podľa môjho laického uváženia iba jedna možnosť a to žalovať priamo štát. Vieš si predstaviť, koľko stojí spracovanie takej žaloby a všetky potrebné odborné preklady ako aj zaplatenie súdnych poplatkov ? Neviem, či si aj na skype ale dalo by sa aj debatovat ak máš mikrofon a sluchátka, ja som teraz v Holandsku.
skype
take iste ako nick...
cau kolega,to co sa stalo
cau kolega,to co sa stalo tvojmu bratovi je smutna vec a je mi to luto ale musis uznat ze motorkari tiez niesu vsetci v poriadku ja jazdim kamionom 25 rokov a videl som toho na cestach uz dost ale to co vystrajaju niektori motorkari nema nic spolocne so zdravim rozumom,ja ich jednoducho tolerujem ale ked vidim ako niektori jazdia tak je to hruza a preto ich nazyvam dobrovolny darcovia organov,neviem podrobnosti za akych zahynul tvoj bracha ale traz uz je to jedno kto bol alebo nebol na vine,opatrnosti neni nikdy dost a hlavne pri dnesnej premavke,prajem ti prijemne sviatky
Nie o to mi šlo juraj111...
ale ďakujem za slová ktoré potešia, brat sa tiež volal ako ty ak to je tvoje pravé meno, jazdil 7 rokov bez nehody na vysokých kubatúrach, to čo dokazujú niektorý motorkári, je fakt no comment, stačí sa prejsť po Paríži, aj ja osobne som aj v anglicku vydel pár týždnov po tragédii brata smrtelnú nehodu motorkára, dík tiež za prianie prežitia príjemných sviatkov ale som ešte v nemecku A45 23zj, tak ahoj zatial
Môj názor
K predmetnej téme vyjadrujem svoj nasledovný názor : Pracujem na kamione 6 rokov aj niečo, všetko je to o ľuďoch, ako sú hajzlíci ale aj seriozny zamestnávatelia, tak je to aj s vodičmi, uvediem niekolko príkladov, a to čo sa najskôr zamestnavateľov týka potom aj zamestnancov. Prvá zásadna chyba sk firiem je jazdenie hlboko pod ceny a kalkulácia tvorby zisku zdieraním vodičov spôsobom platenia od faktúr, platenia od km alebo zrážky za nadspotrebu a prípadne neoprávnené zásahy do mzdových nárokov zamestnancov. Pripúšťam platbu od faktúr vo výške na zamestnanca minimálne vo výške 20 % s tržby, avšak ani jeden zamestnávateľ takúto tarifu vodičovy nezaplatí, ja osobne takého nepoznám, a je to nezákonné, ako aj platba od km! Avšak ak vám zamestnávateľ platí aspoň 18 centov od km, a máte možnosť km robiť, tiež by som to ako tak považoval za slušné. Ale ako som už napísal, mentalita zamestnávateľa na sk je zvláštna ale potom nech sa zamestnávateľ nesťažuje že nemá vodiča ako by si predstavoval, pretože tie sk podmienky su fakt niekedy až na smiech alebo na zaplakanie. Česť výnimkám, samozrejme, ktorých je ako šafranu... A teraz môj osobný názor na vodičov, skutočne múžem potvrdiť, že nie všetci si robia svoju prácu poctivo, zodpovedne a bez zlodejín. Nikdy som nikoho nebonzoval a ani to robit nebudem, ale viem a môžem uviesť konkrétne prípady aj firiem, ktoré boly v danom čase to najlepšie na sk a páni vodiči to dokázali za pár mesiacov položit na kolená, pondelok tankovanie do vlastnej nadrže 300 l a 600 turkom, stredu a piatok to iste a spotreba 100 až 110 litrov na 100km ! Nikto to nekontroloval a neskôr začala súťaž, kto nakradne viac a to už nielen nafty ale aj tovaru ! V živote svojej praxe vodiča som neukradol a nepredal kvapku nafty, ale toto už bolo fakt nehoráznosť, zo z neskôr cca 100 zamestnancov toto robilo zhruba 70, firma padla na kolená, frantík zatvoril a 100 ludí zostala bez práce ! V tom čase 3 roky dozadu tam bol plat 15 až 16 tisic sk brutto a 50 eur na deň v deň vyjazdu turnus a v deň príjazdu na sk. Na niektorých linkách sa bývalo aj na hoteloch s obedom na učet zamestnávatela. Takže ako vyplakávaju aj zamestnávatelia ale aj vodiči, nikto nie je bez viny. Ak sme na SK mali aj dobre firmy sú už minulosťou. Tiež v stručnosti ešte jeden osobný poznatok aj o charaktere aj vodiča, je to pre mňa velmi bolestivé ale napíšem aj to, v máji 2008 český vodič kamiona spôsobil tragickú smrť môjho brata na motorke v Topolčanoch, kto bol alebo nebol na vine je ťažko posúdiť, avšak bratova smrť bola nečakaná a zomrel vo veku 32 rokov. Od českého vodiča sme ani dodnes ako rodina neobdržali ani len úprimnú sústrasť ! A aby tomu nebolo koniec, ešte nejaký kolega vodič Michal mňa napadne na blueboarde a nazve brata jebnutého, čo to vpálil do kamiona, je to absolútny hyenizmus a neúcta k mrtvemu, preto sa nehrajme ani mi vodiči na najlepších, su skutočne medzi nami špiny, ktoré si nezaslúžia ani len chodit po tejto zemi, ja už som sa rozhodol na blueboard ani len slovko nenapísat, a ak ma niekto napadne aj na tejto stránke, skončím s príspevkami aj tu, ale v každom prípade som ešte zatial ochotný debatovať či už zo zamestnávateľmi ako aj z vodičmi a poradit, ak treba. Zatiaľ zostávam s pozdravom, vodičom prajem slušné podmienky a zamestnávateľom, ktorý si to zaslúžia šikovných a poctivých vodičov. Tiež všetkým príjemné prežitie velkonočných sviatkov prajem.
info staperovi
oldtrucker53 Je mi luto co sa stalo braskovi ale ak by si mal zaujem o umiestnenie pametnej tabulky s jeho menom a popripade foto v travniku spomienok pri prvej autokaplnke Sv.Krištofa na Zvolenských Strážoch čo je dôstojna spomienka nie nejaky zatlceny dreveny krížik v poli kontaktuj ma prosím na moj email: Díky ! Jano M alias oldtrucker53
Odpoveď pre oldtrucker53
Janko, ďakujem za ponuku, bráško žije - v našich srdciach a srdciach tých čo ho poznali, tieto veci sú pekné ale časom pominuteľné, nikdy ani ja ani moja rodina sme netúžili po honosných veciach, drahých pomníkoch a tiež nikto toto nečakal, že sa môže stať, ale stalo sa, je to osud alebo veriaci vravia Božia vôľa, takže toľko iba. Ale táto debata sa uberá iným smerom ako som mal záujem, chcel som iba poukázať aj na fakt, aký dokážu byť aj niektorý vodiči svine, a použiť aj mŕtveho človeka na útok proti inému...
LUKY
Skus napisat urceny prispevok pre zamestnancou,šoferou na neprofesionalnych zamestnavatelou a firmy, ktori si neplnia povinnosti,su nezodpovedny ,nutia jazdit pod hrozbou vypovedi ces ATER,nema na vyplatu soferou ale kupis si Jaguara a milenke NISAN PATROL,chlasta ako duha ,hra automaty,kamioni sa mu rosipaju ,čo nieje na kontroli a udržby,STK je podlpatena...atd. a budeš vidiet odozvu...Ideš po dialnici a par dni po STK ti odpadne hnily vyfuk a ty dostanes 200eu pokutu,maš zodrate gumy a len čakaš ako na ihlach kedy ti nejaka buchne pretože firma nemam na nove....ale ma na jaguara.....všetko je to o pokutach ktoru ti firma nepreplati ,(ale musiš pretoze vie ze musis platit uver,najomne,vodu,plyn,el.) s tym von inak si skoncil s argumentom najdem si ineho blbca....pod sa vžit do role sofera aby si vedel ocom to je!!!Blbec je ten ktori dotoho aj sande ,ryskuje nielen svoj život, ale aj okolia ,šoferou na dialniciach ,mestach a obci...Blbec je ten majitel ,zamestnavatel ktori toto može aj povedat a v pokoji spáva!!!!!!Ešte máš chut sudit šoferou????????!!!Vzdy stojim a budem stat za kolegom /ma....som jeden z nich!!!
Luky
asi celkom nerozumiem,lebo ako sa správa firma k vodičovi tak sa správa vodič voči firme a jeden príklad-na tomto fore je vymenovaných dosť firiem ale ani jedna reakcia od šéfov týchto firiem na svoju obranu,prečo asi?Žeby to všetko napísali neprofesionálni vodiči?Alebo keď prejde cez firmu 300 vodičov a šéf sa sťažuje že na Slovensku niet dobrého vodiča tak je hlupák ten šéf alebo tých 300 vodičov???Keď som si ja pýtal od posledného šéfa preplatiť nadčasové hodiny tak mi odpísal že si mýlim prácu vodiča s dačím iným a že sa na mňa vzťahujú platové predpisy podľa AETR!!! Ta kto sa s koňom zrazil??
Ambake..oprava
oprava suhlasim zo Sambake ho nazorom nie s luky...Sambake ma pravdu.Nejazdil som u jedneho s takych o akch pise sambake a ani jeden sa nespraval korektne...napokon kto pozna fi.MIBA.EU.sro vie ocom pisem...Co je to potom za korektnu,zodpovednu fi.ak Vás nuti porusovat ATER,porusovat zakony nielen na sk ,ale aj v zahranici,plati si pokuty sam pretože ak aj porušiš firma to nezaplati.Naložiš tovar ktori je pretaženy a musiš stím íst ,tím ti stupa spotreba, ale šef ti ktomu povie "nevadi je to zaplatene "a vzapeti ti strhne za nadspotrebu a ak odmietnete ,dostaneš výpovet,tak si nuteni pracovat' ,pretože si nemožes dovolit' zostat' bez práce....Tak sa v tom prípade ani sam nečudujem,že sa stažuju na Inšp.prace a vobec, čudujem sa že šef fi.beha ešte na slobode a nesedi niekde v base.Také firmy si myslim ze by ani licenciu dostat nemali....
No nemôžem s Vami
No nemôžem s Vami súhlasiť ..... podľa Vás je normálne , keď má vodič zaplatenú mzdu na ČAS + k tomu diety 45 eur/deň (taktiež načas ) za najazdených cca 11000,00 km/mesiac a ešte Vás bude presviedčať , že do nádrže ktorá ma kapacitu 950,00 L sa v pohode dá na JEDNO tankovanie natankovať 1.300,00 L ??? toto je podľa Vás normálne ???A je aj normálne keď dáte vodičovi polročné auto v hodnote pár desiatok tisíc eur a on je schopný ho za jeden mesačný turnus tak znehodnotiť že z pod tapacíru vyliezajú hnilobné červíky od pokazeného mäsa??? Nie všetci podnikatelia sú hajzli a podvodníci ako to tu vykresľujete skoro všetcia .....nájdu sa aj slušný a podstivý a pre týchto bola táto diskusia otvorená aby sa vyhli takým vodičom ako som tu práve opísal a mal som vlastnú skúsenosť!!!!
No nemožem s vmi suhlasit
ja suhlasim s vami že nie vsetci zamestnavatelia su hajzly ale len 99 percent.Pracoval som v holansku všetko bolo OK.až do chvile ked som začal vikon o 00o5h došiel na vikladku o 11 3oh ale ma nevikladaly čo som hned hlasil na dispečing /mam 30 rokov odjazdenych/ o cca 12 3oh bol za mnou vozičkar a povedal že nemaju miesto a musim čakat do 15 ooh znovu info na dispo s tym že to v ten den neviložim respektve odopnem naves a kolega to može viložit a ja mu pomožem,tak sme aj urobiy puza OK tovar viloženy.A potom to začalo daval mi najhoršie auta navesi a aj robotu a vobec nikoho nezaujimalo že som mal vždy najlepšiu spotrebu pauzi poctivo max 46min prolem bol že som odmietol pracovat 18hodin (s kolegom sme to vikladaly 3hod( .Po roku mi ušly nervi a dovolyl som si nazvat holanske auto KOPA šrotu tak boly taky mily že ma nechaly vičerpat celu staru dovolenku to znamena viplata cca 400euro a bez dijet samozrejme že som dal vipoved inu možnost som ani nemal lebo keby som tam zostal musel by som si prestat važit sam seba. V očiach firmi som ten najvačši kreten lebo som si dovolil dodržat predpis 561/2006. Na zaver dispo to urobil preto lebo ma debilou čo mu bežne potiahnu aj 19h vikon a potom to vašnivo vikresluju kolegom,a ja nechapem či sa chvalia alebo stažuju.........
Áno ak píšeš že si mal
Áno ak píšeš že si mal takéhoto zamestnanca, normálne to nie je, súhlasím s tebou, ale nemôžem súhlasiť zo mzdovými podmienkami, ak by si mne osobne ponúkol základnú mzdu, podľa ZP by to malo byť cca 370 € brutto a 45 € na deň, a to vodič MKD pracuje denne 13 až 15 h, takže pochybujem, že mu priplácaš za prácu nadčas, nedošlo by k dohode, ja osobne som dnes presne 3 týždne na turnuse a mám už teraz 11400km, a kolečká v poriadku ! a tiež by som nebol ochotný jazdiť za 45 € dennej sadzby stravného. Je to minimum, preto nečakaj od vodiča maximum, je stanovená aj hranica vreckového od januára 2011 od 0 % do 40 % , pýtam sa, prečo sa všetci zamestnávatelia rozhodli ísť na 45€/deň a to nielen na SK ale prevažne veľké percento aj v zahraničí ? Ak je výhovorka aby som sa vyhol plateniu daní, tak to aj bude za pár mesiacov vyzerať, vodiči šikovný nebudú ochotný jazdiť za tak málo, alebo si vezmú jedno dve auta a odídu s trhu vodičov, kde ich aj tak už začína byť nedostatok, ale ak by zamestnávatelia pochopili že stačí tak málo a ak by dokázali jazdit za ceny s ktorých by bol rozpočet aj na zamestnanca a riadne zaplatenie, tieto problemy by si LUKY riešit možno nemusel, treba si uvedomit jednu vec, ak nemáš možnosť komunikovať s vodičmi pracujúcimi pre zahraničné firmy, stručne si dovolujem uviesť ťa do obrazu, hrubý plat vodiča zahraničnej pobočky na sk sa pohybuje od 500 do 700€ v hrubom každy mesiac, a to aj v čase týždňoveho volna až dvojtýždenného, a diéta v rozpetí od 55€ deň do 63€ deň, takže ak raz budeš vedieť toto ponúknuť, zostane ti iba jedno a to správne na pohovore odhadnúť človeka-vodiča, ktorý sa ti bude hlásiť, pretože za plat 370€ a 45€ diet sa ti rozhodne tip top vodiči hlásiť nebudú, sorry, dúfam že sa neurazíš, ak som ti tykal, zatial je to diskusia viac menej anonymná...
P.O.R.N.
cau som jednym s podvedenych fi.P.O.R.N prosim o poslanie kontaktu rad sa pripojim k zalobe vdaka milan
Luky
Nieje to akosi prilis nadsadeny utok ...???Znie to prilis nedvoveryhodne...daj moznost sa branit aj tomu soferovy ,nech je to sudenie objektivne.Mam pocit ze je to skvor otom niekoho pre nieco ,co je osobne vaš problem odrovnat.....!!na ska je prilis malo fi.,majitelou ktori plati nacas a ak aj vobec plati......ako je to vo fi.MIBA.eu.sro.Si majitel tej firmy alebo len jeden smala ,ktori nieco pocul od ineho a ten zasa od dalsieho a takto sa robia fámy,bludy....??
Luky
čiže podľa toho jedného šoféra dávaš všetkých do jedného vreca?Ja sa znova pýtam prečo doteraz nereagoval na svoju obranu ani jeden zo šéfov tu spomínaných firiem a ja som nikdy netvrdil že všetci sú iba zlí prečítaj si moje príspevky a sú to moje osobné a konkrétne skúsenosti.a znovu ja pre Teba aj pre ostatných-všetci držíme a ťaháme za jeden povraz a ak to tak nieje tak začínajú problémy.
Luky
Vydel som na vlastne oci zomierat mladych chlapocu,neskusench za volantom,pretoze majitel uz nemohol nikoho zohnat ako sofera,pretoze ty skuseny ,sikovny isli inam ,za ine peniaze,kde si ich vazia,ocenia ...tak vezme mladeho,hlapca chlapa ktori len skoncil autoskolu ,nema sajnu o ATERI.taha ces kruzky aby zarobil,je sice pisny ze knam patri,ale v zapeti zaspi ,zabije nielen seba,ale aj inych.......videl som to a nebolo mi to jedno!!!Zomieraly mlady ludia ,deti ,zeny....com to je ocom???len ako nahrabat prachy vyvyzat sa v dahych farach a buchat sa po hrudi ja mam firmu som prachaty????!!!!Iste si ,ale nemas charakter ludskost ,dvostojnost pojdes aj ces mrtvoly.....mrtvoli vlastnych soferou a vobec to stebou ani nemavne je ti to fuk...pride dlasi!!!!Prvom rade sa zamyslite majitelia firiem,a nie tu hladas utoky na soferou....my tvorime silu a my zarabame Vam firmam a nie vy robite na nas soferou!!!!Cod sa pozriet zene ,ci matke toho chlapca do oci a povedat jej je to moja chyba,ze ti je to luto....nesiel by si pretoze nemas charaketr a posles kondolenciu a tym to haslo!!!
sambake.
Ahoj ,suhlasim s tebou ,ale nech da sancu aj tomu šoferovi sa hájit...nech je to objektyvne a nie sudenie s jednej strany a aj to nieje iste,ci to skutocne je tak.
v realite ...
v realite je to aj tak za vodiči vetsinou porušuju 561 sami od seba ,zalozi magnet ,použije dve karty a nikto ho nenuti ,v poslednej dobe som to zazil z vlasntej skusenosti,
pri debate hovorim ,ze mi končí vykon a chlapci na to daj magnet ,a dalsi ja dnes odjezdim domov na druhej karte ved v noci nychytajú,tak o čom to je.šef firmy ti jasne povie treba 561ku dodržiavat maš to aj v zmluve a vodič aj tak bude jazdit na magnet tak potom a čom toje ..........
To mas pravdu vo vysielacke
To mas pravdu vo vysielacke uz ani ine snad nieje pocut len kto je aky borec kolko presiel na magnete.ale asi si neuvedomuju ti borci ze okradaju sami seba o spanok a co je najhorsie ohrozuju nas ostatnych.
Kolega
Ty si sa čerstvo zrazil s koňom abo Ťa Tvoja mater dojila radioaktivnou bryndzou???
pre sambakeho
prečo hned uražaš ty sa asi nevieš bavit na urovni a tiez uznavas magnestistov keby si bol dobry vodič určite nebudeš doma 4 mesiace ako napisal cumby ,lebo každy dobry vodič pracuje a netrepe a neuraža len tolko k tebe
aha
ta ked cumbi dačo napiše tak je to absolútna pravda,tak nech vysvetlí tie 4 mesiace bo aj mňa by zaujímalo aj ked to nemá čo zaujímať ani Teba ani cumbiho len tolko k Tebe
trepes hluposti kde nikto
trepes hluposti kde nikto nikoho nenuti jazdit cez kruzky preco by to mal robit niekto dobrovolne?????????????????
a ak to niekto robi tak preto ze je plateny bud od km alebo kedejako len nie tak ako by plateny mal byt !!!!!!