Organizácia pracovného času vodiča autobusu
Roland napísal:
prajem dobry den.
viete poradit:
ak nas vodic ide rano 7:00 z Ba s klientmi do Brna (prichod do 9:00) a tam ma prestoj.
Okolo 16:30 spat do Ba, ci je to v sulade s predpimi AETR? celkovy cas cistej jazdy je okolo 4 - 4,5 hod, ako je to vsak s dennym odpocinkom?
cas jazdy na den je stanoveny na max 9 hod, co bez problemov dodrzi.
- Ak chcete pridať komentáre, tak sa musíte prihlásiť alebo zaregistrovať.
Zaujali Vás tieto informácie? Odporučte portál Profivodic.sk aj Vašim kolegom >>>
Hlasujte za tento článok na:
Ráno OUT, poobede bez OUT, prekročený výkon
Dobrý deň,
prosím o radu.
Som vodič autobusu pravidelnej dopravy.
Riešim problém s nadriadenými: ráno som začal 5:45 kedy som začal výkon. Jazdu som ukončil o 7:30 na prímestskej doprave.
Začať som mal až o 15:00 znova tentokrát ale na zájazdovej čiže nepravidelnej doprave, to znamená že by som mal pauzu iba 7,5 hod. Odstaviť autobus neskôr ako po polnoci.
Čiže od rána od 5:45 mi vychádza max. pracovný výkon 15 hodín do 20:45. Kedže ale príchod až po polnoci, pretiahol by som výkon min. o 3,15 hod.
Dispečer mi vravel že ráno mám na pravidelnej v režime OUT a zájazd samozrejme bez OUT. Max. doba jazdy by bola dodržaná ale čo výkon? Tvrdí, že by to bolo v poriadku. Ja som vravel že nie.
Ďakujem za každú radu.
Lukáš
RE: Organizácia pracovného času vodiča autobusu
Áno, je to v poriadku. Viac info nájdete tu:
http://www.profivodic.sk/organizacia_pracovneho_casu_a_doba_odpocinku_vo...