Fešáci a čo tak pozriet sa do vlastných radov?
Vážený páni vodiči.
Som zamestnávateľ.Rád zaplatím za perfektne odvedenú prácu,starostlivosť o zverené vozidlo a ostatné veci s tým súvisiace.
Pravda je ale taká ,že 80% z Vás si nezaslúži ani základnú mzdu !!!!!
Pozrite sa do vlastných radov .Mnohí z Vás nie sú profesionáli za volantom.Sú to len chabé figúrky , ktoré nemajú na prácu vodiča v MKD najmenšie schopnosti .Dokážu len krútit volantom a skákať po pedáloch.
A práve tí Vám ostatným kazia renomé u nás zamestnávateľov.
Robia u nás vodiči ktorí sú tu 1-2-3-5 rokov a sú spokojní tak ako aj mi s nimi.Ale robili u nás aj taký idioti že písať na tomto fóre o ich nekvalitne odvedenej práci nieje možné a ani sa mi nechce.
O chvíľu bude Mikuláša.Každý z našich vodičov dostane pre svoje neplnoleté deti o nás balíček pre každé dieťa.Pošleme im to ako balík na adresu domov.
Aj vianoce sa blížia.Už teraz máme vyčlenený balík peňazí na prémie .
Tak ako vy poniektorí očierňujete zamestnávateĺov na tomto fóre ,rozmýšĺam že mi ako Vaši zamestnávateli tu vytvoríme zoznam vodičov ,ktorí nie sú schopný na vykonávanie takej práce.
Čo myslíte pán Čumba?
Normálne sem budeme prispievať štýlom :
Meno, priezvisko,dátum narodenia,posledný zamestnávateĺ a v skratke popíšeme jeho účinkovanie u posledného zamestnávateľa.
Veľmi by ste sa čudovali ako poniektorí z Vás nie sú schopní ani vypísat záznam o jazde,súpis výdavkov na predtlačené tlačivo,vyrátať si spotrebu od tankovania po tankovanie,atd...Bločky za turnus Vám nahádžu do igelitky a vy to potom dávate dokopy 4 -5 dní. Je toho vela.Nechce sa mi o tom písať.
Vrchol drzosti ale pri takýchto vodičoch je ten, že za nekvalitne odrobenú prácu,neodovzdanie výkazov potrebných aj k vyúčtovaniu cestovných náhrad sa Vám ešte budú vyhrážat ako zamestnávateľovi trestným oznámením,kontrolou na IBP atd.
Povedal som si že tak ako vy žiadate svoje a myslím že právom ,budem aj ja žiadať od vodiča perfektne vykonanú prácu.V opačnom prípade FAKE.
Budem nekompromisný k tým čo sú za volantom len preto aby posplácali exekútorov a táto robota im nič nehovorí,darebákom čo prepália na mesačnom aute sedačku cigaretou ,čo pri svojich alkoholických víkednoch dokážu na tom istom aute odlomiť dvere na chladničke,čo vyspávajú a namiesto 45 hodin stoja 48 hoc vedia že majú termínovanú prepravu a opozdia sa tým pádom o tie 3m hodiny a potom tam odstoja 3 dni kým sa nad nimi zlutuju a dajú im iné time window,nenahlásia škodu na vozidle ktorú spôsobili a až po pol roku zistím že nové auto je ako kandlička a potom niet toho kto to spravil.
S takýmito vodičmi s prepáčením by som vyrazil okno a do prdele s nimi.To som ešte slušný.
A preto Vás ešte raz prosím pozrite si do vlastných ŕadov .Niektorí z Vás nemajú morálne právo žiadať vyššie mzdy.Ba povedal by som že by nemali dostávať ani to čo teraz.
Samozrejme tí ktorý si to zaslúžia by mali dostať viac.
Tak ako je to v našej spoločnosti.
Aby bolo jasné nie som teoretik čo sa týka dopravy.Odjazdil som v jednej nemenovanej firme 10 rokov a viem o čom je robota vodiča.Práve preto som si dovolil napísať tento príspevok.
Držím Vám palce k lepším platom ale hlavne k odstráneniu takej pliagy o akej som písal s pomedzi Vás.
zamestnávateľ
ak bude treba rád sa s Vami aj stretnem.Nepotrebujem byť anonymný.
- Ak chcete pridať komentáre, tak sa musíte prihlásiť alebo zaregistrovať.
Zaujali Vás tieto informácie? Odporučte portál Profivodic.sk aj Vašim kolegom >>>
Hlasujte za tento článok na:
201810.9chenjinyan
201810.9chenjinyan
vans shoes
nike huarache
lebron 14
nike revolution
polo ralph lauren
fila shoes
nike air max
ugg boots
yoga pants
polo shirts
russell wilson jersey
fitflops
jimmy choo outlet
michael kors outlet
nike factory
red bottom shoes
victoria's secret
off-white
belstaff outlet
nike air max 2018
persol sunglasses
nike air max
coach outlet
nike free
the north face
ray ban sunglasses
mcm outlet
ugg sale
stussy clothing
curry jersey
hollister
canada goose outlet
vetements clothing
versace clothing
longchamp
malone souliers
kate spade outlet
true religion outlet
nike lunarglide
moncler outlet
ralph lauren
canada goose coats
mcm backpack
air jordan
ralph lauren
ray bans
north face jackets
nike free run
giuseppe zanotti
jordans
tory burch shoes
ugg boots
ralph lauren outlet
nike flight bonafide
nhl jerseys
nike trainers
ysl handbags
moncler outlet
converse
tommy hilfiger
louboutin
jordans
replica watches
coach handbags
michael kors
nike kyrie 2
vibram fivefingers
new balance
birkenstock sandals
nike air max plus
coach bags
ray ban sunglasses
hermes bags
fitflops sale
miu miu handbags
tiffany rings
michael kors outlet
adidas shoes
kate spade outlet
converse shoes
pandora jewelry
ugg clearance
tiffany jewelry
fussball trikots
swarovski
skechers sandals
adidas outlet
ugg australia
soccer jerseys
nike outlet store
basketball shoes
oakley sunglasses
christian louboutin outlet
nike shox
converse shoes
nike epic react
snapback hats
uggs official site
lebron soldier 9
north face outlet
Fešáci a čo tak pozriet sa do vlastných radov
Toto mohol napísať len úbožiak!!!!!
Hneď na teba IP + políciu !!!! a schovaj sa za anonym!!!!
pre Peterx
Pisete ze za svojim uspechom ste stali vzdy vy sam.
ja mam jedno prislovie,alebo motto:
CESTU SI NAJDEM.
AK NEEXISTUJE,UROBIM SI VLASTNU
s pozdravom
zamestnavatel
pre všetkých z tohto vlakna aj pre Rasta Čurmu
Mam jedno riesenie ako vam zdvihnut platy ,je to sice dost drasticke voci vasim terajsim zamestnavatelom ale existuje.Na zaciatok mi staci slovenska firma ktora ma tak 300 vozidiel.
Ostatne je ale na debatku osobne.aj ked viem ze ak sa s niekym ohladom tohto nedajboze stretnem napr s panom Čurmom ,tak ak to hned nezavrhne tak urcite potom popise na forum ako to chcem urobit ako je to nerealne atd.Proste urobi zo mna nenazrateho idiota.
Samozrejme ze ako clovek co zaraba sam na seba aj ja by som s toho chcel nejake prachy ,ale ak by sa to podarilo kludne by ste mali platy podla rastovych vypoctov ,zil by som aj ja a okrem toho by boli prachy aj na prevadzku PROVO!!Samozrejme sa ocakava max lojalita vodicov a nie predposratost ak nieco zaskrípe.
Ale pojdem do toho len ak to bude realne a dohodneme sa na spoločnom postupe.Samozrejme ze by o tom museli vediet aj vodici v tej firme a minimalne 80% by muselo suhlasit.Ak by suhlasili udialo by sa to zo dna na den a postavili by sme vedenie pred neriesitelnu situaciu.
viac uz o tom nebudem pisat.
s pozdravom zamestnavatel
pre ikx
Mrzi ma to ale nemozem.Uz som to tu niekomu písal
P.S. Rad by som sa identifikoval ale ani admin by s tym nesuhlasil a riesil by to ako reklamu a v neposlednom rade by ma urcite navstivilo par majitelov velkych doprvnych firiem ze co to tu vystrajam.
Pardom pani velkopodnikatelia , ja len prejavujem svoj nazor a dufam ze v tychto casoch novej krizy nepadnem na hubu, hoci poniektorym z Vas to
zo srdca prajem . nie preto ze by som Vas mal za konkurenciu. My sme mala firma a nemožme sa s vami porovnavat, ale preto ako ste sa zachovali ku mne ako vodicovi a ako sa dnes spravate k tym co u vas jazdia
skopiroval som to .Bola to moja odpoved dedovi z budky.
s pozdravom
zamestnavatel
pre TruckerMartin
Zabudol som sa vyjadrit k dlzke turnusu nasich vodicov.Nastavený sme na minimalne 4 tyzdne a potom Tyzden doma .Ale ak niekomu chuti viac ,nech robi aj dlhsie samozrejme ak je dlhsie von tak ma aj dlhsie volno.Ale ten system poznate vsetci,4/1, 6/2 atd.
S pozdravom zamestnavatel
vdaka za odpovede
KOnecne tu po dlhej dobe bola normalna diskusia. Mozno som sa obcas vypytoval vela ale ja uz som raz taky :-) Nech sa dari! S pozdravom Mato
pre TruckerMartin
Zdravím.
O cene za km nebudem hovorit.
Ale len k tej vasej co ste napísal : .riesit 0,95 az 1 € za km a okrem toho mat na krku aj naves a z toho vyplyvajuce leas.splatky,poistenie ,udrzba,cmr poistenie atd je sebevrazda.mi jazdíme len s navesmi cudzej spedicky a za trosku menej na km ako ste napisal vy.. Vobec by som to za taku cenu 0,95-1 e za km neriesil vzhladom k tomu ze cena za ktoru jazdime mi je adekvatna k tomu ze nemame navesy a teda ani starosti s nimi.Je tam ale maly rozdiel medzi tym co ste napisal a tym co jazdime mi.Podstatne ale je ze bez navesov teda nasich je to zaujimavejsie pre nas .Samozrejme su prepravy aj za viac na km ale to su bud friga alebo 120 m3 tandemove supravy .Ale to je uz z ineho sudka a za ine obstaravajuce naklady napr na Tandemovu supravu.
s pozdravom zamestnavatel
Pre Deda z budky
Pozdravujem Vas
Mate pravdu. Kedysi bol tirak pan vodic.ale doba sa meni a menia sa aj ludia. Co sa tyka vodicov podla mna zmena nastala pretiahnutim tych panov za volantom vstupom do EU a moznostou prace nasich vodicov u zahranicnych firiem.vtedy ti lakomi dopravcovia nedokazali dobrych vodicov udrzat zdvihnutim platu napr alebo inymi benefitmi a trh priniesol tzv. rychlokvasenych vodicov.nevravim ze sa ich zopar nechytilo ba dokonca aj z nich su poniektory dnes pani volantu. Bohuzial ale 80% z nich su darebaci.Nerobia to preto ze sa im ta robota paci,ale preto ze ju musia robit. Maju z minulosti na krku kadejake dlhy a neiem co este a jedine zamestnanie kde sa dnes da akotak dostat k peknym peniazom je vodic MKD.takito potom ked vidia ze porusovanim vsetkeho v tejto praci mozu zarobit este viac budu lietat cez kruzky ,zakladat magnety a ine pic...ny a nechapavo na vas pozerat ked im cez vikend niekde na parkovisku poviete ze su blbci.
Prajem vam este vela stastnych km a stastne navraty k rodine.
S pozdravom
Zamestnavatel
P.S. Rad by som sa identifikoval ale ani admin by s tym nesuhlasil a riesil by to ako reklamu a v neposlednom rade by ma urcite navstivilo par majitelov velkych doprvnych firiem ze co to tu vystrajam.
Pardom pani velkopodnikatelia , ja len prejavujem svoj nazor a dufam ze v tychto casoch novej krizy nepadnem na hubu, hoci poniektorym z Vas to
zo srdca prajem . nie preto ze by som Vas mal za konkurenciu. My sme mala firma a nemožme sa s vami porovnavat, ale preto ako ste sa zachovali ku mne ako vodicovi a ako sa dnes spravate k tym co u vas jazdia
Fesk zamestnavatel 11
V posladnej dobe som prestal navstevovat tuto stranku,lebo mi to uz pripominalo parkovisko cez vikend a dalej preto lebo ja som len sofer a toto je stranka Tuckerov a tym ja nerozumiem.Ale dnes ma po dlhej dobe zaujal a milo prekvapil Vas clanok,alebo pripomienka,hlavne preto lebo mal na 98 percent pravdu,tie dve percenta su moje pochybnosti,ze na sk moze existovat takyto slusny a korektny zamestanvatel,comu,priznam sa som uz neveril.To co ste pisali,je bohuzial pravda.Ja sam soferujem a sedim v budke uz 30 rokov,s malymi pauzami,ked som myslel,ze uz s tym prastim.Prisiel som ozrak,zuby,mal som zlomenu chrbticu,ale hlavne prisiel som o idealy vodica MKD.Za komancou bol vodic MKD najvyssia kasta medzi sofermi,bola to slachta,chodili upraveny,vedeli sa spravat,vedeli si urobit pomali generalku na ceste a hlavne vedeli si jeden druhemu pomoct.Dnes ja to uplne inac,demokracia nam ale stvorila za tri tyzdne najskusenejsieho Truckera v celejEU.90%tycto truckero nema vztah k zverenej technike,tak ako ste pisal,nevazi si nic,dokonca ani seba sameho,vid perkoviska cez vikend...
Takze pan zamestnavatel,chcem Vam zo srdca poriat pevne nervy,vela zdravia a stastnu ruku na vodicov.
Praje Dedo z budky!
Respekt pred Dedom
Tak klobuk dole pred vami kolega! s tolkymi odkrutenymi rokmi, takou praxou a vztahom k robote patrite medzi poslednych mohykanov! nech vam to aj nadalej dobre jazdi a vela stastnych km praje Mato!
pre Peterx
Trosku miesate hrusky z jablkami ale nevadi.
1 - Mate pravdu.Aj medzi nami je dost spinavcov,/vedel by som o tom rozpravat z vlastnej skusenosti vodica/ale tuto situaciu nevyriesi zalozenie nejakej komory zamestnavatelov ako pisete.
takych organizacii je na SK ako maku : cesmad,Unas a ine
ale o tom som tu uz pisal.Nepomozu vam v nicom,len tahaju z Vas peniaze.
Pre ilustraciu . Preco sa musite prihlasit na Cesmad.sk a zaplatit aby vas na ich stranke pustilo k obsahu ked cesmad.cz je volne prístupny????
2 -Nevadí mi ze pisete o zamestnavateloch .ani mi nevadi ze pisete o tom ako su vsetci naho..o atd .
Ale na SK existuje aj par normalnych ,vodica nezdierajucich firiem.Preco nenapisete aj o takych?
Viem najlepsie je sa vyplakat na fore ako ma kto oje..l o vyplatu.
Dam vam jednu radu : Ak vam meska vyplata dajte okamzitu vypoved a ako tu niekto napisal nech si majitel jazdí sam.
Myslim si osobne ze celu situaciu okolo vasich platov nevyriesi PROVO len s Vami vodičmi.Ak chcete niečo dosiahnuť musíte si ziskat hráca aj s pomedzi nas a vzajomne dotiahnut k uspechu Vase a nase poziadavky .
ved ked uz sa dohodnete s jedným a podpíse sa nejaka kol.zmluva vedzte ze pomaly sa pridaju aj dalsie firmy a tie co nebudu chciet padnu ako napisal pan Čurma vyselektuje sa trh.A takouto zmluvou na oboch stranach Vodici - zamestnavatelia dobre firmy budu napredovat s dobrymi vodicmi a zle s s darebakmi za volantom skor ci neskor padnu.
s pozdravom zamestnavatel
Vidim,ze mame stejny nazor
Vidim,ze mame stejny nazor na niektorych problemov.Ked zamestnavatel nedodrzuje dohodnute podmienky,a ani to nevie rozumne zdovodnit,ze preco(napriklad:lezi v nemocnici,preto vyplata bude meskat par dni;alebo kolega dostal porazku,a preto nevie mi stiahnut domov-nema striedaca-,len o par dni neskor,...),tak ja dam vypoved,dam tu info kazdym,ze ako sa spraval,a potom nech kazdy posudi,ci u neho chce pracovat...Ze preco nikto nepise o dobrych zamestnavatelov,to viete aj vy sam:potom kazdy by tam tlacil,a nasli by aj takych,ktory by to chceli robit aj za ovela menej.A aj zamestnavatel je niekde clovek,a nemusi takymto pokuseniam dlho odolat...Ani vy nerozsirujete medzi dopravcov,ze pre ktoru spedicku vozite,a za akych podmienok,a ze ako dobre je to tam.Potom by tam chceli dostat aj ostatny,aj za nizsiu cenu...Nie som zastancom ziadnych odborov,ani Cesmadu,Unas,atd...Za svojim uspechom som stal vzdy ja sam,ale nebranim sa podielat o moje negativne skusenosti na internete,lebo takto ma kazdy info o danom dopravcovy.To iste robia aj banky,ked postavyli register,kde su vedene udaje o ich klientov,a o ich platovom discipline pri splacanie uveru.A nikto proti tomu nestazuje.Neplatic nema dostat dalsi uver,a hotovo.Potom zamestnavatel-neplatic preco by mal dostat dalsich vodicov?Peter
...zamestnavatel...
...MOHOL BY SI UZ VYSTUPIT Z ANONYMITY...zatil som v slovensku dvoch podobnych zamestnavatelov stretkoval...ale tam ani s mojimi preferenciamy sa nedá dostať...fluktuacia nulova...to ma aspon ukludnuje,že som na listine prvy...moj doterajsi zamestnavatel je taky odrazovy mostik...nudzové riešenie...firma kde som bol prvym a poslednym zam.skončila...škoda...
pre Trucker Mato
Poistenie tankovacich kariet je presne o tom ako ste písal.Pre prípadnu kradez a zneuzitie Karty napr vytankovaním.
Kedze ale ma kazda karta PIN nemalo by sa to stat.Stane sa to len v tom prípade ak vodič vlozi pin spolu s konkretnou kartou a potom vznikne poistna udalost a jej zneuzitie. Napriek zakazu ,ktorý máme zapracovaný v internej smernici o použivaní tankovacich kariet a uchovavaniu Pin ku karte aj napriek tomu ze tato smernica hovori ze pin sa uchovava mimo karty ,mnohí vodici si ulahcuju robotu a vsetko nasekaju do jedneho obalu.
To znamená ze tam ma x kariet a x pinov .V tom prípade ma zlodej velmi lahku robotu a nedodrzanim predpisov z internej smernice vodic pripravi zamestnavatela o nemale peniaze.
V takom prípade mi to ziadna poistovna nepreplati lebo v podstate nedoslo ku kradezi pretoze zlodej pouzil PIN.A v tom prípade znasa celu skodu zamestnanec.
Tato poistka riesi ale ine veci ohladom kariet a okrem ineho aj poplatky za blokaciu,vystavenie novej karty a ine.samozrejme ze nie vsetky tankovacie spoločnosti Vam poplatky vyrubu ale stava sa hlavne u CZ partnerov.
Co sa tyka dialnicnych poplatkov ,mame to stastie ze ich plati firma pre ktoru nase auta jazdia.
s pozdravom zamestnavatel
pre zamestnavatela11 bez navesu?
dobry den. spominali ste ze jazdite za cca 0,95€ na km. Nikde ste ale nespomenuli naklady na naves. Z toho mi vyplyva ze mate len tahace a vase auta idu vonku na turnus a tam zapinaju cudzie navesy a dalej ich riadi spedicka ktorej su tie navesy. Este by ste mohli spomenut ako vasi chlapi pracuju. Teda dlzku turnusu a volna plus kde na turnus nastupuju. K tym cenam chcem povedat este tolko ze aspon co mam info aspon to tak tvrdia ini sefovci tak cena za km sa pohybuje v rozmedzi od 0,9€ do 1€ za km. Ale to musia platit este dispecerova, speditera, naklady na naves atd atd.... Tak ze potom uz nie je priestor na dalsie zvysovanie platu vodica. Ja viem toto je uz ale debata na velmi dlho... na zaver len spomeniem ze piny a tankovacie karty nosim nastastie vzdy oddelene :-) a myslim ze kazdy trocha zodpovednejsi vodic robi to iste... Vonku sa to fakt hemzi kade cim a cclovek nikdy nevie kedy sa zobudi vo vykradnutej kabine :-( ... S pozdravom Mato
...pre mato...
...vodič má svoju prácu vykonavat podla svojich schopnosti...a nie starat sa do prenho absolutne nepodstatnych veci...kolko bere firma na km,atd...vodič nieje nato aby to riesil...
pre ikx
neviem preco by som sa nemohol opytat na to co ma zaujima. ak dotycny bude chciet tak odpovie. vobec sa nestaram do nepodstatnych veci len po dlhsej dobe je tu normalna diskusia tak sa vypytujem. Ak sa ti to nepaci tak to necitaj a staraj sa o seba!!
...trukker m...
...ked je ti to normalne,tak pokračuj...hlavne ked mi este budes odpovedeat,tak bez kommentára...v záujme slusnosti tu poslednu vetu by si nemal napísat...vela o tebe prezradi...báj...
je to normalne
podla mna je to uplne v pohode. Ved o tom je diskusne forum. Neurazal som nikoho len som sa normalne vypytoval. Ja nie som ako cvicena opica ktorej len prikazes drzat volant a viac sa o nic nestarat. Jednoducho ma to zaujima...
Bohuzial,co ste pisali o
Bohuzial,co ste pisali o neschopnych vodicov,je pravda.Aj ja stym pravidelne stretavam.Kabina ako mastal,chcem vymenit ziarovku na Scaniu,a po uvolnenia 4 srobov to vypadne,lebo "kollega" nevedel,ze ako sa to otvara,a jednoducho po uvolnenie 2 srobov to vypajcil.(Nezvykol som rozobrat svetlo pri vymene vozidla),atd....Ale tie vodici su pre vacsina zamestnavatelov to najkvalitnejsie,lebo bez uvazenia ide aj cez 561,alebo porusi iny predpis,ked ho o to poziadaju.Urobte si poriadok medzi sebou(mi vodici to bohuzial medzi sebou urobit ocividne nedokazeme),a zalozte nieco na sposob lekarskej,alebo advokatskej komory.Kto bude neplatic,porusuje pravidla ,atd...,tak toho si vylucte z komory.Vodici budu chciet ist stym,co su seriozne,a tak budete mat vyber vodicov.O podvodnikov v doprave treba pisat,lebo nic sa im nestane inak,a len vam smeju do oci,ze ti odides,peniaze ti aj tak nedam,ale pridu dalsi vodici,lebo oni mi este nepoznaju.Za par mesiacov aj tie odidu,ale zase pridu novy....Je pekne ze platite svojich vodicov,aj to chapem,ze nemate radost z toho ze tu vymenujeme podla nas neseriozne dopravne firmi,ale dovolim si spytat vas:Co ste urobili vy,seriozny podnikatelia,aby take firmi nemohli podnikat v doprave?Podla mna nic.Poviem aj priklad; Ked pred par rokom som bol vo Wiedne,tak v jednom nakupnom centre bola tabula s napisom:SLOVACI NEKRADNITE!Ked som na to pytal,tak povedali,ze vacsina kradezi u nich robili obcania zo slovenska(asi nie slovaci).A ked to nam nepaci,tak mame snim urobit poriadok doma,aby neposkodili dobre meno slovenska v zahranicie.Tiez len to viem poradit pre vas:Urobte si poriadok sami vo vlastnych radov,a potom nebude treba preco napisat nieco zle na slovenske dopravne firmi.Ale ked ticho strpite,aby par dobrodruchov kazil dobre meno slovenskych dopravcov,tak sa nestazujte ked ich vymenujeme.Spozdravom:Peter
pre pana Rasta Čurmu
Ad 1 - ano fungujeme 5 rokov a mame stalych zamestnancov,ale aby ste pochopil situaciu tak nam stale pribuda novy autopark a navysujeme pocet vozidiel a to sa neda so stalymi vodicmi co su u nas 1-2-3-5 rokov ale isto uznate ze treba aj nových .takze o tom to bolo.a tu je problem.tu sa selektuje profesional od odpadu.mam sice stastie na vodicov ale aj to ma obcas opusti takze oobcas trafim aj na odpad ako hovorím.,Pardon ale je to tak.
Ad 2 - Mate pravdu zle som sa vyjadril plat som písal inde aj ako postupuje po odpracovaných rokoch smerom hore az do 800 € mesačne.tych cca 1800 co som písal som samozrejme mysel ako príjem ale to by ste asi nebol vy keby ste nechytal za slovíčka.
Ano mate pravdu pustili sme si /neviem ci mi lebo v tej dobe som este nevlastnil dopravnu firmu/ vodicov do zahranicnych firiem,ale preco mi teraz denne zvoni telefon a tí ktory odisli k zahranicnym prepravcom sa zrazu chcu zamestnat na SK?Vidim to tak ze uz aj tam zacali spolocnosti klamat na platoch a nutia vodica robit denne 15-16 hod vykony.Toto som si navymyslel ale mam to od tych dobrych vodicov ktori su u nas dlhsie obdobie a uz by sa do B,NL,a neviem este kde od nas nevratili.Doslovne mi povedal najstarsi zamestnanec ze pokial ho nevyhodim on u mna ostane.
Ad 3 -prepáčte ale na tomto fore si budem písat s kym chcem.Je to moja osobna vec tak Vas prosim aby ste to zbytocne nekomentoval
Ad 3 - aj v tom mate pravdu ze pravidla su.Len ze problem je v tom ze niesu jednoznacne a ja ako zamestnavatel Vas nemusim platit hodinovou sadzbou ale aj platom podla dohody ,a staci mi nato ta vec ze ho uvediem do pracovnej zmluvy zo zamestnancom,a neporusim koeficient 1,2 kde je vodic MKD podla platnej legislativy o minimalnej mzde zaradeny.Cize ak teda chcete aby boli vodici plateny na hodinu, musela by byt zmena v zakone a presne specifikovana na pracovnu poziciu vodica v MKD.
Ad 4 - k vasim vypočtom sa nebudem vyjadrovat prave preto ze ich je na tomto fore ako dreva v lese a nie su momentalne realne prave preto co som napisal v bode 3
Ad 4 - nevedel som o tom ze Janko ako ste ho nazval je zamestnavatel.on sa totiz nepredstavil osobne a cez nick na fore som to nezistil.Alebo sa to da?
Ad 5 - neviem preco splietate do prijmu dopravcu aj DPH.To je podla danovych zakonov dan a nie prijem.Mozem Vam ale s kludom povedat ze nam nevracia DU kazdy mesiac DPH ako si vsetci myslite .su aj mesiace ked platime mi DU.Ale to uz je pre ekonomku a nie do fora.
Ad 6 - Ja som sa za narazku o prove a zamestnacoch ci uz platenych alebo nie ospravedlnil ale asi ste si to neprecital do konca.je to moj nazor.
Ad -7
dovolujem si Vas upozornit ze nie sme ziadnej organizacii .ani cesmad,Unas ci ine ,ktore podla mna nepomahju len cicaju peniaze,takze ziadne platy na buduce roky sme si s nikym nedohadovali.Aj ked z vlasnej skusenosti viem ze nejaky kartel co sa platov tyka existuje minimalne v 4 velkych firmách
Ad 8 - Netrapi ma ze vznika nejaka organizacia co ma zastupovat vodicov.Uz som sa vyjadril ze sa rad stretnem s kymkolvek , kto zmysluplne a hlavne k spokojnosti oboch stran vodici - zamestnavatelia bude riesit problem v
doprave.
Ad 9 - to ze hovorite 4 jazykmi je len vasa deviza ,ale kolko je takych vodicov kamionu?
100,200?
Nemozete chciet byt ohodnoteny viac len zato ze nimi hovoríte .
Za vyssim platom sa neskryva len jazykova pripravenost vodica.Iste mi date za pravdu.a ak vsetko funguje ako ma a okrem toho este viete jazyk Ok? zasluzite si vyssie ohodnotenie.Ale len Vy a Vam podobni.Nemozte to brat globalne lebo ako sa hovori su zli a dobry a najlepsi.
Spoločnost nebudujeme s rocnou viziou ako rychlo kvaseni podnikatelia z minulosti ,ktori potrebovali niekde oprat prachy ,alebo ako nasi poniektori politici ktori si ich takto tiez cistia.
Nedostali sme od nikoho ani cent zadarmo!!!
Bohuzial zakonponuky a dopytu mi dvaja nevyriesime pretoze europa je otvorena a ak sa nim nebudeme riadit nebudu slovenske dopravne firmy ale pridu poliaci,Turci,rumuni a podobny vdaka ktorym som prisiel k najlepsim zamestnancom lebo ich vytlacili podlezenim prijmu a belgican ci iny si to rychlo preratal.
Na zaver len tolko.Podporu zo strany zamestnavatelov si ziskate len vtedy ale nie vtedy ak ak sa pritvrdia paky aj na vasich kolegov,ich prusery o ktorych som uz na tomto fore pisal.Chceme jasne pravidla pre platy a tak isto jasne pravidla pri likvidovani skod odpadom za volantom kamionu.Len to ze vy chcete vyssie platy nestaci.Podla mna je to VYDIERANIE ktore sa Vam v tychto casoch nepodari priviest k uspechu bez vzajomnej dohody.
s pozdravom Zamestnavatel
Pan XY.
Rozoberiem len tento váš príspevok. pardon. tie ostatne boli len omáčka.
AD1- no comment
AD2: K platom. Nejde o hru so slovíčkami. PLAT a PRÍJEM SÚ DVA.
PLAT je odmena za vykonanú prácu. Dieta je dieta. Tá náleží zamestnancovi pretože je mimo. To že každý uvádza príjem je len zavádzajúce. Preto je aj verejnosť, aj policajti zmagorení, že šoféri zarábajú habadej. Vysvetlím. HYPOTETICKY
Váš vodič zarába 400 Eur mesačne. Ďalších 1200 má diétu. Samozrejme jazdí MKD a ide o fiktívne čísla. Mesiac je z domu. Ak by tuto stu prácu mal vykonávať vodič vašej firmy po Slovensku, tak si za tie peniaze do auta nesadne. Uvádzate, že mzda sa u vás stupňuje. Prečo by som mal pracovať u vás za 400 Eur ak som kvalitatívne na tej istej úrovni ako vodič, ktorý má 800? v závere vysvetlím.
AD 3.1: Nie je zahraničná firma, ako zahraničná firma. Ak si to chalani tam dokur.. tak si za to môžu sami. A výhovorky na poliakov a rumunov ani ja neberiem.
AD3.2: Na presnú špecifikáciu zaradenia pre vodiča MKD. Toto ste dlho nepremýšľaľ. Jednak by to bolo protiústavné a teda diskriminačné. Na strane druhej vy sám staviate vodiča do podradnej pozície. Pre presnosť ( a nejde o hru so slovíčkami). Pri koeficiente 1,2 ktorý uvádzate je hodinová sadzba 2,1864 Eur/h. A mesačná 380,40 Eur. Takže pri vašich 400 buďto zaokrúhľujete, alebo je tam nejaký bonus.
A k zákonom: Dodržiavanie zákonov je vec CHARAKTERU a ČESTNOSTI. A to vy nie ste. Namiesto toho, aby ste zaplatili každú hodinu odpracovaného času vodiča, vyhovárate sa na nedokonalosť zákona. TEN NEDOKONALÝ NIE JE. Aj keď dáva možnosť vypláca podľa mesačnej mzdy, aj tak vám nedáva možnosť nevyplatiť hodiny nad fond práce. TAKŽE: Ak váš vodič odpracuje 280H tak má mať 280H zaplatených. Prosím doštudovať. A ak by to naozaj bolo o vašej čistote, tak takéto niečo neurobíte. ROBÍTE TO LEN A LEN PRETO, ŽE VÁM TO VODIČI SVOJOU NEZNALOSŤOU UMOŽŇUJÚ...
AD4: No comment.
AD5: Samozrejme že DPH príjem nie je. TO SÚ ČO? Čierne prachy?.. :D Prepáčte ale mesačne 2000 Eur z nafty/tahač. Po skončení leasingu DPH z ťahača... A nepoznám dopravcu, ktorý nemá odpočet. Ak je vašou živnosťou len doprava. V doprave totižto len nakupujete. Predávať nie je čo. Takže ak sa bavíme o výnose kamiónu, DPH tam PATRÍ. Ak chcete debatu na úrovni, tak si prestaňte myslieť, že žeriem seno.
Kalkulácia správna nebola. Minimalizovali ste ju na 10000km. Real je medzi 12-15000.
AD7. Váš problém. Všetci dopravcovia strkajú hlavu do piesku. Založte novú. Vy. Takú, ktorá bude aj niečo chcieť. Mal som slovenského šéfa ktorý mal nadčasovú ideu a to, že zamestnanec bude raz nechávať časť svojho príjmu vo firme a firma mu to zúročí. Niečo na štýl zamestnaneckých akcií. Problém bol v tom, že pri plate ktorý platil, nebolo čo investovať. Malo by to dve vhody: 1. Firma by točila peniaze zamestncov a nebola by odkázaná na banky. 2. Zamestnancom by viac záležalo na firme. De jure podielnici. Ale na toto ešte nedospel čas a hlavne nie je dôvera v zamestnávateľov. Takže , ak nie ste v česmad-e ani v UNAS-e, nekritizujte. Nemáte morálne právo.
AD8: Ale trápi. Inač by vaše argumenty boli oveľa kvalitnejšie. Respektíve nemôžu byť. Dať vašu firmu ktorýkoľvek váš vodič na súd o ušlú mzdu, VYHRÁ. Hrajte to len na to, že si tú zdu vodiči nevedia vypočítať a teda že nevedia, koľko mesačne im chýba.
AD9:
Ale mám právo si pýtať viac. Pretože si svoj cenu uvedomujem.
AD 9.1: To že si uvedomujete ohrozenie zo strany poliakov, rumunov... je pekne. Že proti tomu nič nerobíte je zbabelé. Nemusia sa podpaľovať ťahače. Stačí nenápadne odistiť točňu ak vodič nie je v kabíne. Alebo trebárs kladivom osekať ventily pneu... Nenásilné a demonštračné. Bežná prax v ESP, alebo B, F. Ak si nebudete chrániť to, čo vás živý, tak ani vaše dlhodobé vyhliadky nemajú víziu.
Takže nech to nejako zhrniem:
Nepredstavili ste sa. Stačilo meno a priezvisko. Nemuseli ste uvádzať firmu. Že dávate na mikuláša balíčky je síce chvályhodné, ale len zlomok toho, čo svojim vodičom ukradnete počas roka. DE FACTO: 280h x 11 mesiacov = 3080 h ročne. Fond práce na rok 2011 vrátane sviatkov 2080h - 1 mesiac dovolenky cca 168h = 1912h. Toto mu vy zaplatíte. Bez príplatkov! 3080-1912= 1168H x 2,1864= 2553, 71 Eur JEDEN VODIČ!!!!!
Suma je samozrejme vyššia. Minimálne o 20% za príplatky za nadčas!. Preto toto si ma nemôžete dovoliť. Kašlať na mikulášske balíčky. Prečo nie kúpeľná liečba pre vodiča? Čo viete o tom, ako bolí kľúčna kosť po 15 - 25 rokoch za volantom? 13 h denne. Čo viete o krížoch? chrbtici? trávení? Rodine? Ich deťoch? skrachovaných manželstvách? TOTO všetko do vás investuje vodič. Na oplátku dostane almužnu. A nehrajte sa na férového. Ani tomu, čo je u vás 5 rokov neplatíte to, čo by ste mali. príplatky. Takto si vy vážite človeka.
Ak chcete debatovať, prosím poprosím fér. Potom možeme naozaj hladať kompromis. A zosobňovanie škody? ŽIADNE! Ak sa hráte na kultúru západnej európy, tak hrajte podľa pravideil. a z EU žiadne zosobňovanie škody neexistuje. Toto si vyriešte tak, že "odpadu" nedáte prácu. V jednom z ďalších príspevkov píšete, že vlastne Provu fandíte, pretože vyselektuje trh s dopravou. Tak ako sa neúčastnite ochrany vášho trhu pre poliakmi a rumunmi, tak chcete, aby váš domáci problém vyriešilo Provo?
Debatujme. Ale na rovinu.
xy
nič viac,nič menej ako holá pravda!
.rastislav.
...moju ušlu mzdu tiež vyrátaš...rád by som to riešil s firmou...kde riaditel ukonči rozhovor so zamestnancom primitivnim vypnutim mobilu...raz mi to spravil...potom už som mu nedal možnosť aby ma takym hrubym spôsobom ponižoval...aj nepriatelovy dám priestor na vyjadrovanie...pritom mám vyšie vzdelanie ako dotyčny riaditel(v uvodzovkách)...dikes...
trosku zmena
Provo nie je mzdova agentura. A zaklad je, aby si svoj narok na mzdu vedel vypocitat kazdy sam. Raz sa to aj tak budes musiet naucit. Skus to podla pravidiel Provo. Navod na stránke. Ak niecomu nebudes chapat, mail prosim.
...zamestnavatel...
...ked najblizsie budes rozsirovat vozovy park,mas moju prihlasku do zam...prilozim zivotopis...oké???
Dohodneme sa, ze odpisovat budem len tomto vlakne
Rozházdali ste príspevky. A Rozdelím trochu odpovede.
AD1: Vaši nezodpovední vodiči:
Niektorí vodiči sú u vás 5 rokov. Takže fungujete minimálne 5 rokov. Ak ste naozaj firma ktorej záleží na vodičovi, to ste si po 5 rokoch nedokázali zostaviť osádky kamiónov na 100%? Nejako to nechápem. Alebo je fluktuácia zamestnancov vyššia akoby bolo milé? Odpovedať si musíte sám.
AD2: Nezodpovední vodiči SR:
Prepáčte ale nevinte jednotlivcov a systém. Pri vstupe SR do EU začali vznikať pobočky. A zahraničné firmy vám zlízali smotanu. Je na vašu hanbu, že ste si vodičov nechali ujsť. A boli to zas len dopravcovia, ktorí dotiahli za volanty kamiónov ľudí, ktorí tam nepatria. Inzeráty štýlu "zaplatíme VP" neboli zriedkavé. Aj zavádzanie. Najmä platové. Aj vy sám v jednom zo svojich príspevkov uvádzate plat vašich vodičov 1800 Eur. OMYL. To je príjem vodiča. PLAT je jeho mzda. Ostatné sú diéty.
AD3: Ale napísali ste tam, že nie sú stanovené pevné pravidlá. Opravím vás. Pravidlá sú. Nedodržiavate ich.
Vysvetlím.
Zákonník práce pozná odmeňovanie hodinovou sadzbou, alebo mesačnou mzdou. Vsetci používate (dopravcovia) mesačné odmeňovanie. Uniká vám (verím že cielene) že je to mesačná mzda za FOND PRÁCE. Teda napr. mesiac NOVEMBER 2011 má fond práce 160h. Vrátane platených sviatkov 178.
TERAZ ČISTO HYPOTETICKY:
Príklad 1:
Váš vodič odpracuje 160h. Co je práca určuje zákon 462/2007 Z.z. zjednodušene - všetko mimo páuz. Platíte mu minimálnu mzdu podľa ZP. Predpolad je odmeňovanie 317 Eur mesačne a sadzba 1,822 Eur/h. Potiaľto to sedí, pokiaľ vodič nepracuje cez víkendy a sviatky, nepracuje v noci a nemá ADR nakládky.
Ak niečo z toho platí už mu NEZÁKONNE UBERÁTE TIETO PRÍPLATKY. V tomto prípade má buďto 8h denný výkon, alebo nepracuje celý mesiac.
Príklad 2:
Váš vodič jazdí celý mesiac. November má 22 pracovných dní vrátane 2 sviatkov. a má denne 13h výkonu priemerne. 22x 13=286h x základná sadzba 1,822= 521, 092. Samozrejme bez príplatkov za prácu v noci, príplatkov za nadčasy a prípadnú ADR a príplatkov za prácu cez víkendy a sviatky. Nehovoriac o tom, že v tom môžu byť odpracované 2x sobota a to je dalších 26h naviac. A VY HO OCENÍTE MESAČNOU MZDOU 317 EUR???
Bol to hypotetický príklad!
Takže pravidlá sú. A sú jasné. Ak by tuto pracovnu dobu odpracoval vodič vo fabrike tak by mal odpracovaný čas zaplatený. KAŽDÚ HODINU! V dopravnej firme to ale takto nie je.
S Jankom súhlasíte prirodzene. Je to váš kolega. teda tak isto zamestnávateľ. ale to neva. Poopravím vás v inom príspevku. A bez kalkulačky.
Vela veci ktore ste v kalkulácii uviedli sú paušálane. Takže nestúpajú. Takže zisk stúpa vo väčšej miere priamoúmerne pri vyšších kilometroch. 12 tis je Reálnejších. 14 tis možných. Zabudli ste pripočítať DPH. Napr z nafty, z ceny ťahača atd, atd.
Takže ak chce debatovať FÉR, tak poprosím naozaj fér. A seriózne čisla. 12000 km robím ja a to sa točím antwerpy- dusseldorf okolie.
Tou narážkou na čistý zisk Prova ste ma urazil. Ja z vás .... nerobím.
Provo nemá momentálne plateného zamestnca. Takže TO NIE JE O MOJOM OSOBNOM ZISKU.
Problém je hlbší.
Ako dopravcovia ste sa "spájali" v CESMADE. Teraz v UNAS-e. Dohadovali ste si platy na budúci rok pre vodiča kamiónu. A Pozor. TIEŽ O TOM NIEČO VIEM. :D.
Neriešili ste ale interné problémy. Prečo ste dovolili "odpadu" ( vaše pomenovanie) sadnúť za volant? Prečo ste dovolili, aby v doprave začal podnikať KTOKOĽVEK? A zrazu vás trápi , že vzniká niečo čo bude zastupovať vodičov?
Pán XY.
Čaká nás dlhá cesta jednaní a rokovani. Cieľom Prova je sa DOHODNÚŤ. KOMPROMISNE. Nie likvidovať slovenskú dopravu. Ale ak pritom padnú niektoré firmy, je to prirodzené. Tie firmy to neprevádzkovali pri udržateľných nákladoch a dotoval to vodič. Takže Provo bude vlastne prínosom aj pre dopravcov.
A vašim cieľom by malo byť vážiť si prácu svojho vodiča. On do vás investuje svoju prácu, zdravie, rodinu...
Volám sa Rastislav ČURMA. Nick je Čumbi. pre presnosť.
Za svoju prácu som sa nikdy nehanbil. A bola stále 100%. Na strane druhej to vy zamestnávatelia začnite robiť aj s víziou na viac ako ROK. A uvidíte , že nebude problém zohať kvalitného človeka. Začnite si ho vážiť viac ako len sadzbou 1,822 Eur/h. To je pre upratovačku a nie pre človeka, ktorý sa dohovorí 4 jazykmi, má zjadnenú komplet Európu ( mimo portugalska, turecka a nórska) a má svou rodinu a svoje zdravie...
Ak chcete začať seriózny rozhovor, tak budem len rád. Nie argumentami " veď podnikaj ty". Toto je na pieskovisko. Vás niekto tiež nenúti. Skončite a zákonom dopytu a ponuky stúpne cena za KM... To bol agrument na oplátku.
Budem veľmi rád, ak začneme debatu KOREKTNE A NA ÚROVNI.
pre TruckerMartin
Vložil(a) zamestnavatel11, 14. November 2011 - 18:41
a aby sme sa vyhli nedorozumeniam ,lebo poniektory z vas sa urcite ozvu co to ten chuj sem vypisuje a vozi sa na 2 mil aute.
Mam len octaviu combi , ktoru puzivaju aj moji vodici a nemienim ist do nakupu draheho auta pre seba.
To by som radsej zdvihol vodičom zakladne mzdy.
Tí co u nas robia maju mzdy odstupnovane.Zaklad pri prijati 380 €
po roku 400€
po roku pol 450€
PO dvoch 500€
atd az do 800 € mesacne .takze nie kazdy zamestnávatel je hajzel na vodica ako tu citam.zial nepadlo tu dobre slovo na ziadneho.Lebo len vy ste ti najlepsi a najukrivdenejsi.
Cas ukaze ktora sme firma ,nebudem to tu pisat lebo uy vidim tie sproste narazky .ROBI SI TU REKLAMU,LEBO MU NIK NECHCE ROBIT ATD.
s pozdravom
zamestnavatel
pre TruckerMato
pozdravujem Vas.
Najprv k vasej otazke preco preco u nas nepracuju len dobry vodici?
- Nemame velku flukuaciu co sa tyka zaradenia na poziciu vodic MKD ale ako ostatni ani mi sa nevyhneme obcas tzv.rychlokvasenym vodicom ,ktori su sami pruser.Pri zisteni skod na zverenom vozidle u konkretneho vodica sa najprv pytame ako k tomu doslo a pri relevantnych informaciach vieme vec riesit pokojne a vodic pracuje dalej.
Ak ale nedostaneme nejake normalne zdovodnenie okamzite s nim rozvazujeme PP.Naco ale mame ako zamestnavatelia v tomto pripade narok?
No odpoviem Vam .Podla teraz platnej legislativy na nic.Hoci Vam takyto darebak sposobi velku skodu , mozte mu ju zosobnit len do vysky trojnasobku jeho mzdy.co ale v pripade ze je skoda vacsia? No nic.Darebak uz nieje vas zamestnanec a mozte si od neho vymahat skodu v obciansko pravnom konani a tak prichadzate ako zamestnavatel o dalsie peniaze a cas.A cas su v tomto pripade peniaze a nie male.
A prepusteny zamestnanec sa len rehoce ze nema s coho platit atd pretoze vacsina z nich nema ani vlastny ucet na poukazanie mzdy ,pretoze by im ho hned blokol Exekutor.
Nebudem sa tu identifikovat.Stale je na tomto fore viac takych co nevedia o com je praca vodica MKD.
Rad sa ale stretnem ci uz so zastupcami PROVO alebo inej organizacie zastupujucej profesionalnych vodicov.Pretoze si myslim ze takato organizacia nema zastupovat len vodicov,,ale uzitok s nej ma mat aj druha strana teda zamestnavatelia.V opacnom pripade je to len vydieranie.
s pozdravom
zamestnavatel
tajomny zamestnavatel11
dobry den. Dovolim si reagovat na vas prispevok. ano mate pravdu je medzi nami vela darebakov. Stari dobri tiraci pomaly "odchadzaju" myslim tych ktorych vychovala este armada a zacinali na autach o ktorych sa nam mladym dnes uz ani len nesniva. vedeli si opravit vsetko takpovediac na kolene. ano mate pravdu niektori soferi si vobec nevazia auto v ktorom travia takmer vsetok svoj cas. nie je nic horsie ako spinave auto do ktoreho ked covek sadne tak nevie ci v nom pred nim bolo prasa alebo ine zviera. taktiez je velmi zle ak sofer zbytocne natahuje pauzu a co je najhorsie ak je to preto ze po vikende by nafukal este aj v utorok tak preto radsej odstoji este par hodin na viac a potom nestiha termin. ja osobne nefajcim a vobec nepijem preto nehrozi prepalena nova sedacka. blocky som odovzdaval vzdy pekne zoradene a pripnute k cestaku. spotrebu od tankovania po tankovanie som si vzdy vedel viratat na kvapku presne a sedelo mi to s firemnym vyuctovanim a vypoctom.... Tym nechcem zo seba robit majstra sveta to nie... Len tuto robotu mam naozaj rad a vzdy sa ju snazim robit najlepsie ako viem. Chcem ale povedat ze casto sa sam seba pytam ci to ma vobec cenu. Autodoprava na SVK je v hroznom stave ohodnotenie vodicov je ubohe. Vas sa pytam preco so soferom ktory prepali sedacku, prepije vikend a nestiha okno, je lajdak a vsetko ostatne co tu spominate mate este strpenie??? Mali by ste ho jednoducho prepustit.... V inom clanku pisete ze platite celkom slusne cca 1800€ za mesiac, ze budu mikulasske balicky, vianocne odmeny atd... Preco teda u vas nerobia ti najsolidnejsi vodici ale kopec lajdakov??? to si neviete po turnuse vsimnut v akom stave sa auta vracaju domov a hned konat??? Nazval som vas tajomnym preto lebo dost vela ste tu toho popisali, dalo by sa o tom debatovat este velmi dlho. Ja by som len rad vedel s kym mame tu cest na tomto fore a aku firmu to riadite teda vlastnite????? Vdaka!
Ja tieš musím reagovať na
Ja tieš musím reagovať na príspevok od Vás p.zamestnavatel11.....
Ja som vodičom v jednej nemenovanej firme už 5 rokov , Pred rokom a pol som dostal nové auto IVECO STRALIS..Som s ním nadmieru spokojný...Mám kolegov ktorý v tej firme robia 5,6,7,8,10 rokov A o to auto sa vobec nestaraju majú všetci auta rok a pol staré ako aj ja ...Ide len o to že koľko rokov robia v tej firme a nemajú ani kúska hanby ako to auto vypada po roku a pol....Mňa táto robota baví a som s ňou nadmieru spokojný....A v tom aute predsa žijem,spím,jem ano aj si zapálim...Ale v tom aute je vždy poriadok.....
Platovo vychadza 1500-1800€ a samozrejme narodeniny,meniny,sviatky dostaneme odmeny...
Je pravda keď som doma potrebujem dovolenku alebo voľno on si nemôže dovoliť aby to auto stálo týždeň alebo dva... Tak samozrejme na mojom aute ide striedač a keď prídem do práce po tom týždni porad ma triafa šľak ako to auto za tyždeň dokáže jeden šofér zasrať.....Je to v nás šoféroch,keď ho tá robota baví vie sa poostarať aj o to zverené auto....
fešáci
...ja,ako vodič v plnej miere suhlasim...