Ako ohodnotiť prácu za volantom

Pred tým ako prvý krát sadnete za volant kamiónu si prečítajte tento článok.

Dokumenty a tlačivá

Stiahnite si dovolenkový list alebo ďalšie potrebné tlačivá celkom zdarma.

Všetko o kvalifikačnej karte vodiča

Informácie o základnej kvalifikácii a pravidelnom výcviku profesionálnych vodičov.

Bezpečnostné prestávky a rôzne režimy práce

Dobrý deň
Pracujem ako vodič autocisterny na prepravu plynu.Pri vypúšťaní plynu sa musím venovať sledovaniu stavoznaku na zásobníku a sledovaniu výdajného počítadla.Túto dobu počítam ako čas jazdy,čiže ak vediem vozidlo 4.00 hod, potom 30 minút vypúšťam plyn zastavím vypúšťanie a spravím si prestávku 45 minút a potom zase začnem vypúšťať plyn 1 hodinu po ukončení vediem vozidlo 3.30 hod, urobím si prestávku 45 minút a cca za 1 hod dôjdem do ciela.Robím to správne?
Podľa zamestnávateľa mám prestávku počas priebehu vypúšťania plynu ale ja sa musím venovať hore uvedenej činnosti má pravdu on alebo ja?

Ďakujem za odpoveď

201810.9chenjinyan

201810.9chenjinyan
pandora jewelry
polo ralph lauren
ralph lauren
timberland
supreme
canada goose outlet
versace bags
mac cosmetics
manolo blahnik
christian louboutin
ugg boots
tory burch outlet
adidas flip flops
nike cortez
manolo blahnik
adidas outlet
ugg boots
mizuno shoes
pandora jewelry
jordan
michael kors handbags
cheap nhl jerseys
nike air max
pandora jewelry
michael kors handbags
nike tennis
michael kors
jordan shoes
longchamp
ray bans
versace sunglasses
van cleef & arpels
flip flops
nike shoes
adidas jeremy scott
snapback hats
lebron soldier 10
canada goose jackets
maui jim sunglasses
cheap nfl jerseys
tory burch sandals
oakley sunglasses
saucony shoes
michael kors outlet
coach outlet online
ugg outlet
soccer jerseys
burberry
birkenstock
michael kors
fitflops
coach outlet
ray ban sunglasses
baseball jerseys
michael kors outlet
adidas outlet
new balance
shoe carnival
harden vol 2
supreme new york
lululemon sale
ralph lauren
adidas outlet
mcm backpack
north face jackets
nike free
marcelo burlon
columbia
fingerlings monkey
nicholas kirkwood
nike air max
vibram fivefingers
hundreds clothing
linda farrow sunglasses
nike air max 95
nike outlet store
celine
football shirts
jordan 8
air jordan pas cher
jordan shoes
swarovski jewelry
tiffany jewelry
adidas yeezy
under armour outlet
mbt
mlb jerseys
cheap nfl jerseys
soccer jerseys
kate spade handbags
tods
coach wallets
nike shoes for women
paul george shoes
polo outlet
ugg boots
cristiano ronaldo jersey
ray ban sunglasses
dansko
teva sandals

PREPíNANIE REžIMOV TACHOGRAFU

zdravím
Pokiaľ viem tak na tachografe sú režimy jazda, pohotovosť, iná práca, odpočínok. Zase je tu jeden z názorov že ostatné režimy nepoznáme? Neboli ste na školení vodičov? pri vypúšťaní cisterny sa prepína tachograf do režimu "iná práca", ktorej časa sa nezapočítava do prestávky. Zastavím vozidlo, prepnem tachograf do režimu iná práca, a hotovo. Ale nepoznám takého vodiča ktorý by toto robil. Vždy ked sa robí iná činnosť okolo vozidla, automaticky každý si prepne na pauzu a skončí robotu má aj 45 minútovú pauzu a môže dalej pokračovať. V praktickom živote sú režimy iná práca a pohotovosť nevýužívané ale neviem či to každý vie ale odpočinok kratší ako 15 minút sa ráta do doby jazdy. Stačí to ako vysvetlenie? ak nie tak napíšte čo bolo nezrozumiteľné.

Doba stání kratší než 15.minut

Doba stání kratší než 15.minut se nepočítá do doby řízení.!!!

Tak stým presne suhlasim,to

Tak stým presne suhlasim,to je ina cinnost,a ked robis pauzu len 45min tak by si mal mat prepnute na stvorcek a nie postel,ale ja davam postel sa v zapche,na listku mam potom len volant a postel,ale zevraj aj zato mozem dostat pokutu,

Re: Bezpečnostné prestávky

Dobrý deň,
podľa mňa sa obsluha cisterny – vypúšťanie plynu nepočíta do času jazdy. Samozrejme, váš zamestnávateľ nemá pravdu, ak tvrdí, že táto činnosť sa počíta ako prestávka. Môžete sa odvolať na nariadenie ES č. 561/2006 článok 4, odsek d), ktorý hovorí, že „prestávka“ je každý časový úsek, počas ktorého vodič nesmie viesť vozidlo ani vykonávať žiadnu inú prácu a ktorý sa využíva výlučne na regeneráciu.  Vypúšťanie plynu by som zaradil ako inú prácu (ostatná práca), ktorej činnosti sú vymedzené v článku 3 písm. a) smernice 2002/15/ES.

V prípade, ak by ste do času jazdy započítaval aj vypúšťanie plynu, nemohli by ste dodržať maximálny čas jazdy za deň, ktorý je 9 hodín. (2x za týždeň sa môže predĺžiť na 10 hodín). Viac tu.

Súhlasím Dann.

Sranda ako si poniektorý vysvetľujú AETR. Neviem prečo by som mal dávať pauzu všade, keď pracovný čas trvá 13 hodín a keď neodjazdím 4,5 hodín, tak som povinný do 6 hodín práce urobím 45 minútovú prestávku, tým pádom mi ostane do 13 hodinového výkonu ešte 6 hodín 15 minúty ak samozrejme opäť neodjazdím 4,5 hodín, urobím do 9 hodín práce opäť 45 minútovú prestávku. Symboly na tachografe postieľka je na prestávku, krížik X je na vykládku nakládku a prácu okrem jazdy, preškrtnutá kocka je zdĺhavé čakanie po vykládke napr. aj vypisovanie papierov stasiek. Samozrejme, že každý vodič dáva pauzu keď čaká po vykládke. Pozor, poniektorý Poliaci dávajú pokuty za nespoluprácu s tachografom ak nezadávate činnosti!

b